Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving - Albert Einstein

27 Julai 2012

esok birthday aku !

Dear Blog , 

Esok berapa hari bulan ? 28 julai..haha...hari jadi aku lah..aku xsabar tau apa yg trjadi pda esok hari..agaknya spa lah yg jd org first kn wish esok...dpt ka hadiah drpd syg aku? dia igt ka x?? dia lupa ka?
seriusly klau dia lupa 5minggu 5mlm 5hari 5jam 5saat aku merajuk..*smbil buat muka sposen! klau dia rsa xsyg awek dia di buatlah peragai..mak dgn ayh aku bg apa?? xtau lah...sbb tahun ni kami xsambut pun befday aku..

tahun ni tahunpaling best dan brmakna pda aku sbb aku ada dia..aku bhgia sgt dgn dia xsangka esok dh masuk befday aku yg ke-16tahun..means xlama lg aku beleh ambik lesen moto utk memenuhi ruang TICK dia WISHLIST..aku xkisah spa yg wish,mybe dia org igt aku..aku xmgharapkn hadiah..tp aku mgharapkn org igt aku :) 

Hari apa tah,,aku ada hntar buah rambutan dkt rmh dia..aku trus prgi semanggol beli spray moto..sbb aku nk buat moto raya ni..then mlm 2 dia text aku dia ckp "ibu ajak berbuka sma2 td.." aduhaiiii malu doh..mak dia suka aku x? tp apa yg psti aku dh mulai sya ibu dia..aku skn sya ibu dia mcm mna aku syg mak aku sndiri..selagi jasad masih brnyawa selagi 2 aku akn cuba jd yg trbaik utk dia..sbb aku betul2 sygkn dia..aku nk cerita cinta aku brakhir dgn sebuah pernikahan yg halal buat kami..

INGAT!! bukan senang tau seorg perempuan yg telah dilukai oleh seorg llaki yg dia syg..lelaki 2 plk curang dgn dia..SMPAI TERTUTUP PINTU hati aku sndiri..tp sejak bila tah..aku asyik teringat dkt boyperen aku ni(S) memang aku sygkn dia...semrh2 aku,semrajuk2 aku..aku tetap sygkn dia..

KUIH RAYA..tahun ni aku dgn mak aku buat kuih raya tau..kami bajet buat banyak sikit..sbb aku pun nk bg dkt mak dia jgk..xsabar2 dh ni...memang aku bakal sibuk memanjang..dgn baju raya xbeli lg...arghhh homework tetap ada dan xkn habis..ni pun aku belum mndi lg..ahaha..td kn dkt sekolah aku jln depan kelas dia(S)..mula2 jln buat dek..buat sombong..then kwn aku ckp "pkwe hg tido" aku tgok dia *terBEHENTI dan aku KONA p kelas dia..tgok2 ya...dia memang tido lena sungguh nohhh..mlm td buat apa smpai tido ni?
comelnya dia tido nk ja aku p ckt dia ckp "gud morning syyg?" tp igt2 bulan puasa ni..so aku brdiri dkt pintu kelas dia,aku tgok dia tido 4minit..and then kwn dia perasan terus aku cabut lari~~ haha..sweet pnya perangai..

then hari jumaat memang aku lmbt balik sikit..pkul 1ptg baru balik sbb aku ada krja..dkt bilik pngawas ditemani oleh adk2 perempuan..byk ckp betul depa 2..xreti dok diam! haha bising memanjang dgn aku..

JATUH CINTA LG?? ohhhh xmgkin..aku memang susah nk jatuh cinta dkt org kecuali dia(S) org pertama dlm hdp aku ckp mcm 2..aku ni memang peramah dgn spa2..asalkn dia dgr aku ckp,dia dgr aku ckp!
aku dpt rasa ada org suka dkt aku..tp entah,.,sbb dlm satu buku pngawas 2 ada nma aku..then dia tulis 
"I <3 U" tengkorak hg..tggu lah nnti klau aku jumpa spa gelaran dia..agaknya kn dia dh jatuh hati dkt aku kowt?? ahhh lantak lah..yg aku tau dlm hati aku ada dia sorang ja..yg aku syg..


#Perempuan bila dapat hadiah daripada boyfriend mesti dia akan jaga elok2. Lagi-lagi bila dapat teddy bear, sampai buat peluk masa tidur.

2 ulasan:

Ayuni Yusop berkata...

Wow!Bufday masa puasa.Mesti best!^^
Yuni nak wish awal boleh tak?
Happy Birthday k!

Natasha berkata...

hb :)