Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving - Albert Einstein

18 November 2011

spakah milik hati ini ?

maafkn aku krna trpksa meninggalkn segala kenangan yg ada antara kita..bkn aku sngaja buat mcm ny..aku buat brsbb..dan sbb itu biarlh diantara aku dan Tuhan shja yg tahu..klau hg tau pown hg xkn mmpu mgubh keadaan kn ? aku xmgkin mudah utk melupakn hg dri hidup aku..aku xnk hg trima aku ats sbb trpksa atau kesian..

sbb aku xnk semua 2..aku btul sygkn hg..aku xmmpu utk buktikn semua 2..aku mnusia biasa..maafkn aku skli lg..mgkin ny semua takdir..aku kena trima..klau antara kita xda jodoh aku redha..aku tetap doakn hg bhgia suatu hari nnti..apa2 pown TERIMA KASIH sbb hg xterima aku..aku sedaq diri aku spa..aku xlayak kn ?

aku akn prgi jauh dri hdp hg..aku xkn wujud balik dlm hdup hg buat kali-3...klau aku tau jd mcm ny skrg..dri dulu lg aku terima hg..aku xmtang lg msa 2..otak bdk2..skrg baru aku fhm apa itu cinta..cinta prlukn pgorbanan..walaupown cinta kita xprnh lg brsatu..

hg - seseorg yg prnh hadir dlm hdp aku .
kisah aku antara dy .

ada lagu utk hg .

Tiada ulasan: