Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving - Albert Einstein

24 November 2011

pramugari ?


nmpk xgmbr dkt ats ny..bkn gmbr aku erk..ok..skrg aku ada mslh dlm memilih kerjaya..
apa cita2 aku ny?? aku ny bila org tnya cita2 pa "pramugari"..(jwb main2)
2 ja keja aku..haha...aku xtau knpa..mybe mak aku prnh ckp yg dy dlu nk jd pramugari tp xlepas sbb dh kawen (kaweb awal) xlepas..dan sekarang mak aku harapkn aku ja..family aku support..kwn2 semua ok...tp yg xok sikit 2 ada jgk ckp dkt aku.."seksi oh!!"
oh ok,pantang aku ckp pramugari hg pa balas seksi!! pandai2..hisy~
aku minat terbang la weh!! tp aku manusia mna bleh terbang sesuka hati
nnti jatuh..! so kena lol naik kapal terbang..tp ada jgk kelemahan pramugaru ny..klau baca..
smpai aku mohon teknik lgkawi nk ambik kos ny..pelancongan..sbb dkt teknik 2 ja yg ada bidang ny..
klau ada rezeki dpt teknik ny ..insya-allah..trcapai hajat amak aku.. ^-^
lagi pown ny tntang msa dpan aku..
dlm dunia ny bkn ada satu cita la..byk lgi..huhu..


# tgh fikir pasal kerjaya..make me blur!

Tiada ulasan: