Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving - Albert Einstein

11 November 2011

11/11/2011 with NEW LOVE !


dear BLOG , 

                     hari ny aku telah dpt gnti..kih2..kelakar kn..last2 couple..dgn..(rahsia la) ;p !
dy la yg gedik2 dgn aku..ok2 aku cita k..? aku xduga lgsung bleh couple dgn dy..tiba2 ja ! xhujan xpanas just redup ja..trayat aku !! oh tuhan ! bleh dy ckp..klau aku tau dri dulu lg aku couple dgn hg..hg comell la! eh!! apa ny ?! jgn la pegang2..kita xhalal lg tau! nk aku trima hg x?! promise jgn sentuh k? hurm ..xpromise? aku tggu lg !? merajuuukk la~~ dy la pujuk ...
romintik oh kami..sembang~~~ <3 


apa2 p0wn kami couple xdate ok..kami sembang di tempat yg trbukak dan dikeliligi kwn2..baru best ! kwn2 aku yg tgok..walaupown kami simple <3 tp wow!! sweet couple la weh!! aku, berapa sgt sweet erk? syg kau larh!!

Tiada ulasan: