Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving - Albert Einstein

28 November 2011

kenapa ya allah ?

dear blog,
                 hari ny hujan..terima kasih atas rahmat Mu ya allah..hujan yg turun brsama air mata aku..kuatkn lah aku ya,allah..aku penat sgt2..aku tggu dy online tp xkunjung tba..mna dy pergi..?? aku taip catatan hari ny brsama air mta :(( ya allah,ambillah nyawa ku.aku xsanggop lagi..aku xkuat..pagi td aku mkn..tgh hari ,petang , mlm..aku xlalu nk mkn..sbb air mata aku xnk brhenti..aku xlapar..aku sedih dgn apa yg jd..hari ny..aku xtau knpa..tp aku xlarat..

for adik aina kama..jgn pergi k...akk tau bila akn jd bila adk xdak..mgkin akk akn terus menangisi apa yg akn jd..i love u until i die..i promise..!!kuatkn semangat..biar akk pergi dulu..akk xrela klau adk pergi nnti..please dont leave me!!! knpa jd mcm ny ya,allah..!!!!? aku xkuat.............tolong la.......................

Mengapa wanita sering menangis ?? Jawab Tuhan: Karena wanita itu unik.AKU ciptakan ia sebagai mahluk istimewa,KU kuatkan bahunya utk menjaga anak2nya,KU lembutkan hatinya utk memberi rasa aman,KU kuatkan rahimnya utk menyimpan benih manusia,KU teguhkan pribadinya utk terus berjuang saat yg lain menyerah,KU beri dia naluri utk mencintai anak2nya dlm situasi apapun,KU kuatkan batinnya utk tetap menyayangi walau dikhianati oleh teman, walau disakiti oleh orang yg ia sayangi,Wanita mahluk KUAT.tapi jika suatu saat dia menangis, itu krn KU beri dia airmata utk membasuh luka batin dan memberi kekuatan baru. @WANITA…KAMU MEMANG ISTIMEWA”
#no mood..sorry!

Tiada ulasan: