Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving - Albert Einstein

28 November 2011

i miss u

Janganlah kau tangisi perpisahan dan kegagalan bercinta, karena pada hakikatnya jodoh itu bukan ditangan manusia. Atas kasih sayang Tuhan kau dan dia bertemu, dan atas limpahan kasih-Nya jua kau dan dia dipisahkan bersama hikmah yang tersembunyi. Pernahkan kau berfikir kebesaran-Nya itu?
 hai , semlm aku xonline..pg 2 aku pegi tgok adik aku tenuduga..niat aku nk join skali..but aku rsa aku xdpt nk mintak la maahad 2..semua cukup tentang islam..mak aih..byk 2..mcm2 dy tnya dlm ujian 2..hrp2 klau ny yg terbaik bg adk aku..pergilah cari islam dkt situ..byk sgt2 kebaikan..aku xlayak nk masok sklh mcm 2 ..={

byk dosa yg xterhapus lg..aku manusia biasa yg melakukn kesilapan..aku belajar semua 2 dri kesilapan yg aku buat..than lepas aku balik dri sekolah 2..family aku pegi rumah mak ngah aku..dkt sna aku ada geng! ^-^

haha..otak sama , bleh jln2 g mna..plan cuti ny aku nk g panjat Bukit Larut 2..huh! aku nk panjat smpai puncak!! klau bleh biar smpai bintang..aku nk ambik satu bwk balik bg dkt 'capital S'..igt kn nk duk sana tp baju xbwk..hisy~~ aku nk duk sana beberapa hari..so klau aku xtaip something dkt blog aku ny..tetap sama ja catatan means aku xupdate apa2 lg..aku xonline lgsung..bkn sbb xda internet..tp..dkt sna byk bdk2 kecik,nakai plk 2..so better aku lyan depa kn ?

sebenarnya aku baru balik td..bf aku xcari plk..xpa2 aku dh pegi nnti , baru dy nk cari ...xguna dh weh..
klau aku duk asrama xkn nk online hari2 kn..msti la x..mybe bila aku free baru online..update blog..sedih jugak nk tinggalkn semua kenangan dkt sini..but kena igt jgk Life must go on..walau apa pown yg jd..
tp msa aku duk rmh mak ngah aku..ada seorg bdk llaki berpkai mcm jubah..mintak derma kowt? hah! betol la..aku kesian tgok dy..aku nk tlong tp aku xbwk duit..selalu mcm 2..xpa2 nnti klau aku dh kaya aku tolong org2 yg mna susah..insya-allah..^-^

aku xtau knpa hari ny mood bf aku mcm xok..aku ajaq main ayat2 cinta..tp dy plk yg trlebih feeling smpai aku ajaq main lg dy dh give-up! knpa ny syang?? awk tau sya rindu sgt2 dkt awk ?? nnti klau esok sya dh xda,jgn cari sya lg tau ={ lg satu klau awk bca catatan ny,jgn lol mrh sya..atau trsimpan apa2 yg terasa..apa yg sya nk awk tahu..sya syg awk byk2! klau esok , atau lusa , atau bila2 msa nnti..sya dh pergi..sya nk awk teros doakn sya..ya syg?

Kadangkala kamu tidak menghargai orang yang mencintai kamu sepenuh hati, sehingga kamu kehilangannya. Pada saat itu, tiada guna penyesalan karena perginya tanpa berkata lagi.

Tiada ulasan: