Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving - Albert Einstein

24 November 2011

hijab ? mata batin .




pernah trpikir utk mmbuka hijab ? hurm , klau yg takut bnda2 mcm ny..xkn dy gila sgt nk bukak right ??
tp aku prnh trbyg apa yg akn jd bila aku bukak hijab mata ny ..ok,bkn aku xprcaya bnda2 ny..tp saja nk cari pngalaman..walau aku prnh trtekan sbb bnda ny dulu..ada kebaikan tau bila bnda ny trbuka atau kita yg buka..contoh bila trbuka mybe kita aku trkejut..tp ia mnjdikn diri kita dkt kpd yg MAHA PENCIPTA..
mybe ada kelemahan dy jgk..apa yg org xnmpk kita nmpk..hurm tbahkn hati sempurnakn iman di hati..

nk belajar cara buka hijab ?? ok hijab ini mata kedua kowt ? sanggup nk tanggung..ohhh,aku msti brguru dulu ny...mantapkn ilmu di dada..tang mna plk dh aku nk cari guru ny?

#tok sah dok gedik nk bukak klau xberani 2..haha..just kidding ~~

Tiada ulasan: