Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving - Albert Einstein

20 Januari 2017

Orang ketiga.

Assalammualaikum,

Ni hanya sekadar luah saya terhadap awak ketika awak dalam kem. Maafkan saya menaip. Saya tak mampu menahan rasa kesedihan yang memaksa saya untuk sorang-sorang. Ketika awak baca ni percayalah separuh saya rasa kecewa dan sedih. Dulu awak pernah cakap..

"kita kena ingat kebaikkan dia jangan pandang keburukan dia"

Awak tahu kata-kata awak memakan hati saya. Betapa kecewanya apa yang ex-girl awak dah buat. Dia baca chat saya kepada awak dia bukak fb awak tanpa izin awak. Saya yang istimewa ni pun tak tahu password awak ape tapi dengan mudah dia bacakan? Patut la read n seen je rupanya ex awak yang baca.

Sampai buat status kat fb lagi perli-perli saya. suka hati saya la nak sayang sapa dia sibuk je dia jeles dengki apa yang saya tengah rasa sekarang.Awak saya mohon tolong la block dia saya tak boleh hadap semua ni seakan-seakan saya orang ketiga diantara awak dan dia. Tolong la kesiankan saya kalau awak sayang saya.Tolong jaga hati saya.

Kenapa tiba2 baru sekarang dia nak buat status mcm tu? kenapa tak dari dulu lagi? saje nak bikin panas kan? 

Saya tahu saya bukan bertudung panjang.
saya tahu saya bukan pandai bab agama.
saya tahu saya bukan tutup aurat dengan sempurna.
saya tahu saya bukan cinta pertama awak.
saya tahu saya bukan calon pilihan menantu mak awak.
saya tahu semuanya bukan tentang saya.
Tapi saya ada perasaan.
Awak fikir la balik..

Kadang saya fedup saya give up sangat tapi suara hati saya cakap jangan ptus asa mesti ada hikmah jadi saya mohon petunjuk daripada allah tentang apa yang saya hadap ni. Rupanya allah tunjuk status ex girl awak tu yang macam bagus mengata awak dan saya yang terhegeh-hegeh kat awak.

Saya memang tak suka dia peduli apa saya dia ustazah ke ape. Patut eh dia cakap macam tu? ohh fine

kalau awak still bela dia fine awak tengok la nanti macam-macam masalah datang.

find me right now,
mira.

Tiada ulasan: