Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving - Albert Einstein

19 Januari 2017

Awak just 'SEEN'

Assalammualaikum.

Hari ni saya check inbox chat fb nak taip chat baru tapi sya ternampak perkataan

"seen at wed 08:57pm"

thankyou awak.......................................................:(

Awak mampu baca saje ke? dah tak nak reply ke? kenapa eh? awak dah lupakan saya kowt? saya kecewa sekurang-kurangnya taip la somethinggggggggggggggggggggggg...
2 pun susah ke awak? saya tahu awak happy kat sana. tapi please jangan buat saya macam tak wujud dalam dunia ni..say something boleh kan? suka hati awak nak balas ke tak. saya dah nak diam kali ni..bukan untuk pergi bukan untuk curang tapi untuk mencari siapa saya di hati awak.

Yang aku pelik eh betul ke dia yang online ni? online 1hour ago hai cik abang dah tak reti nak reply ye sejak duk dalam kem sana tu..geramnya tengok la nanti nak siku nak lukuuuuu nak merajuk. ok fine saya merajuk

Aku jumpa seorang perempuan yang chat dengan aku tanya pasal rekruit 6bulan akmu chat dengan budak perempuan tu dari kedah so bf dia join. bf kami lol sangat sebab lupakan kami kat luar ni. tak reti nak call diam senyap sunyi sepi ok bagus kan. geramnyaaaaaa so geram.

Semalam mama dia buat moment pasal dia aku saje test komen omg!! feedback sangat bagus mama dia layan je hihi ok la kan feedback untuk kenal-kenal ni hmmm. so xdek la aku give up dia yang gelabah lebih sangat.

Tapi apa yang pasal lepas aku nampak dia seen tu terus aku tak nak send chat dah sebab tak nak la kacau dia aku macam tak wujud.

esok pendebatan antara budak kelas ala parlimen wish me luck!

Tiada ulasan: