Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving - Albert Einstein

02 Januari 2017

Happy new year 2017

Assalammualaikum..

SELAMAT TAHUN BARU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

SEMOGA TAHUN BARU NI BAIK BAIK SAHAJA.

Semalam tahun baru demam deman aku still nak keluar. Dia datang rumah letak moto sini then keluar naik kete. At first aku bawak after breakfest dia pulak la bawak tak berani pulak jalan bandar. Well orang pro kan dia bawak so far so good sangat ok.
Kesalahan aku bawak kete lupe lepaskn handbreak pehh mengamuk dia. Dia cakap rosak la kete mcm ni dah la kete baru.

Yelah aku akui tak pro bawak macam dia. So tahun baru ni best sebab ade dia. Pergi tengok wayang cter assassin creed.


After that kitaorang jalan jalan cari baju dia. makan kfc sedapnyaa..sebab lepas ni orang ni g rekruit lama tak pakai fone tak leh jumpe lepas 6bulan baru leh contact balik omg harap2 kejap jelahhh...
ok esok dah mla kelas n hari ni kena balik rumah sewa.

Untuk awak..take care jangan lupe saya ni untuk masa depan kita kan so buat sebhabis baik mungkin saya selalu doakan awak ok..jangan risau saya janji saya tunggu dengan penuh kesetiaan. saya sayang awak sangat2.

Harapan demam campak ni semakin sembuh. ok i will be back cuti raya cina nanti. byeeee

Tiada ulasan: