Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving - Albert Einstein

05 Januari 2016

Warkah untuk awak kali terakhir.

Assalammualaikum,

Awak buat apa tu? Sihat ke? Saya doakan semoga awak sihat-sihat belaka ye. Ingat tak kali pertama awak ajak saya bercinta 23/11/ lepas pmr. Kita tak terfikir untuk putus pun kan? Semuanya bahagia saja. Saya ingat awak yang terakhir untuk saya tapi sayangnya saya tersilap nilai awak.

At the end kita putus jua. 22 /12/ tengah ambik diploma. Mudahnya awak tinggalkan saya setelah 4tahun kita bersama? Setelah kita kenal keluarga masing-masing macam ni jadinya? Kenapa awak mudah berubah? Kenapa sya kongkong hidup awak? sebab saya selalu merajuk? saya tak faham awak? kenapa? dan kenapaaaa?

Awak tak tahu betapa peritnya sya jalani hidup ni. Awak tinggalkn saya sorang-sorang. Awak pulangkan kembali gambar-gambar saya,diary tentang kita,surat-surat kita. Kenapa awak kejam? Sampai hati awak buat saya macam ni sampai hati. Hati saya hancur berkecai ibarat kaca yang terhempas dia atas lantai.

MOVE ON.

Awak ingat senang semudah kata je semua tu? Sekarang gambar-gambar awak saya 20% dah buang number awak saya dah buang dan semua tentang awak. Facebook , wechat ,wassap instagram semua saya block awak. Maafkan saya tiada pilihan yang lain.

8NOV2015 awak ajak saya keluar makan dengan awak. dan last kita jumpa bulan 11 tahun lepas.

15DEC2015 awak pujuk saya untuk balas wassap awak. awak cakap kalau tak reply awak ada kerje ataupun tido.

30MAR2015 awak jaga kedai saya boleh datang untuk makan tapi saya pergi cuba kedai sebelah.

17FEB 2015 awak ajak keluar

15FEB2015 awak masih ajak sya keluar sabtu atau ahad.awak nak sangat-sangat jumpa saya

9FEB2015 awak termarah saya

18JAN2015 kita bergaduh wawak nak peluang kedua ya saya bagi ni walaupun hati saya sakit dan terluka

14JAN2015 "assalammulaikum cintaku"

13JAN2015 awak tanya saya masih marah awak lagi tak?

Awak cakap saya yang terbaik tapi kenapa akhirnya begini?

1JAN2016 awak dah berubah sangat2 hampir-hampir saya tak kenal awak lagi. awak pergi race motor awak merokok awak vape. bukan saya nak perburukan diri awak tapi kenyataan sejak kita putus. Awak kenapa awak tak pujuk saya macam dulu?

Awak cakap awak sayang saya sangat-sangat? mana sangat-sangat awak tu? Awak pesan pada sepupu awak untuk cari pengganti saya secepat mungkin. Gugur rasa hati ni. Mudahnya cinta yang bersemi selama 4tahun akhirnya begini?

Sedangkan saya disini di tengah jalan sorang-sorang walaupun dibelakang saya ada beberapa org yang menunggu dalam kesedihan dengan air mata.

PELUANG.

Maaf. Tiada lagi untuk awak. Jadilah apa pun saya tak peduli lagi. Pergilah jangan hadir dalam hidup saya lagi.

PENIPU.

Awak cakap tak nak cari orang lain tapi awak cari orang lain.

22DEC2015 "hmmm baikla kte ptus"

Sebenarnya terlalu banyak saya nak cakap tapi saya tak mampu taip lagi jika ada kelapangan lagi saya sambung lagi tentang awak tentang kita tentang saya.

satu lagi saya rasa saya nak mula berkarya dalam dunia penulisan doakan saya ye..

Yang aku dapat pastikan kita tidak akan bersama lagi melainkan hanya tulisanku yang menyedihkan kepadamu.


Tiada ulasan: