Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving - Albert Einstein

17 Januari 2016

Bila tiba nanti.






**akak payung gambar sikit ye..

Assalammualaikum.

Andai suatu hari nanti,
entry blog  ni tak update lagi,
status di facebook tiada ucapan lagi,
moment di wechat tiada luahan lagi,
post gambar di instagram tiada lagi,
last seen di whatsaap waktu dan tarikh tu shaja,
aku harap semua mengerti.
sudah tiba waktu untuk aku pergi mengahap Illahi.

Aku mohon jangan ditangisi pemergianku ni,
kelak kita akan berjumpa lagi.

Aku mohon jika sanyangi aku,
bacalah ayat-ayat suci sebagai penemanku disana.

Teruskan perjuangan mu menuju Tuhan yang satu,
jika di izinkan Tuhan kita pasti berjumpa lagi.

Jangan leka dan lalai dengan dunia yang
penuh kepalsuan sementara ini.

Jika tinggal sisa waktu untuk aku perbaiki diri,
ya aku sedang lalukan itu dan menaip,
kata-kata indah untuk orang yang mengenali diri ini.

Aku meminta maaf jika aku ada
melukai hati mu tanpa aku sedar.

much love,
mira.

Tiada ulasan: