Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving - Albert Einstein

24 September 2014

DROPSHIP IS MY JOB.

Assalammualaikum.

Selamat la aku dapat recover 2email balil kalau tak nangis tak berlagu aku ni. 
cuma aku tak dapat lagi nak cover backup blog yang lama masa zaman sekolah.
ok mai sini aku nak cerita aku ada ambik part time/full time job untuk dropship tugas aku hanya buat sell ja. anyone nak aku kerja dengan sapa-sapa lagi boleh contact aku dekat fb pm terus.

Sebenarnya dropship ni untuk duit masa study aku nanti. tolong-tolong la eh.
Setakat ni aku terima jadi 9dropship nak menjadi pendapatan sebagai pengganggur.

Hari ni hari jadi dia wahh happy befday tau lanje kek please awk.
Selamat 18tahun. yeay nanti kite masak something untuk awak.
yang berminat nak aku jadi dropship atau berminat nak beli barang yang aku jual boleh contact aku di fb pm je tau.

Tidak sebaik yg di fikir kan ,
Tidak semulia yg di harap kan ,
Tidak sesempurna yg di impi kan ,
Kerana aku adalah hamba-Nya <3

Tiada ulasan: