Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving - Albert Einstein

15 September 2014

Cabaran Liebster Award

Assalammualaikum..

Hari ni aku telah melakukan curang terhadap maxis sebab aku telah memakai celcom baru sahaja beberapa jam tadi so far line celcom best untuk pakej student untuk aku. Tapi mahal kos RM 18.50
ingatkan RM8.50 aduhaiii. Frust rasa tak dapat beli 2sim hmm.

Aku terbaca dekat chatbox kat blog aku ada blogger zyla mintak aku jawab soalan so bosan-bosan petang ni meh aku jawab. Terima kasih blogger zyla sebab tag kite tau.



SOALAN DARIPADA BLOGGER ZYLA :)

1. Handphone jenama apa yang korang guna sekarang ni, dan nyatakan pendapat anda tentang jenama tersebut?

Sony XPeria.
Untuk pengetahuan semua memang saya sukakan dan cintakan barang sony sebab sound dia memang best tambah lagi  jenis walkman dekat fone ni hah ada 225lagu tau. Saya memang kaki lagu kaki menyanyi. I love u Sony.

2. Siapa sahabat baik korang dan berapa lama dah berkawan?

Umy dan Giea.
Nak dekat 6tahun dah kenal masa form 1. Memang best sebab kitaorang menangis sama-sama ketawa sama-sama berseronok sama-sama.

3. Nyatakan ayat motivasi yang sangat berkesan dihati anda?

Ayat hmm kejap nak fikir banyak sangat la tapi paling berkesan.
"Bila kamu tak tahan lelahnya belajar. Maka kamu akan menanggung peritnya kebodohan "- IMAM SYAFIE

4. Bila bangun pagi apa perkara pertama yang korang buat?

Hah ni wajib cari fone oh fone dah penuh ke bateri ada mesej ke ada orang call ke.

5. apa amalan korang bangun pagi?

Hmm tengok muka tak mandi dekat cermin hehehe. Ada tak orang nak buat bini?
Saya suka kemas katil bagi kemas baru bilik cantik comfirm ada orang buat bini.

6. antara bedak sejuk tradisional dan mask moden mana satu yang korang prefer?

Mask moden. 
Saya guna mask telur tak pun mask yang hitam legam tu sebab memang fresh bila pakai.

7.  apakah makanan yang korang tak boleh makan?

Hah ni soalan yang boleh buat orang gelak kahkahkah kat aku. Saya tak makan Petai , Durian , Budu , Cabai bagi la free satu lori market pun aku tak kan makan.

8. apabila dah besar  ni macam mana hubungan dengan ibu anda? adakah makin rapat?

Hmm mungkin.

9. Movie apa yang korang paling suka tengok?

Movie rasa Lagenda Budak Setan. Sebab pelakon dia best-best jalan cerita romantis sedih gembira memang i suka.

10. Blogger mana yang korang rasa awesome

Namee Roslan. Sebab dia cuteeeeeeeeeee.

11. adakah anda rasa anda cute, cantik dan kacak? dan anda harus katakan ya, sebab ciptakan Allah itu semuanya cantik-cantik belaka.

Ya!!
cantik mungkin bila saya make-up. Kalau semula jadi im cute person mungkin.

Saya dah jawab ni jujur ikhlas daripada hati tau. Sekian untuk hari ini. Baiiii

1 ulasan:

Cik Rose berkata...

lagenda budak setan 3 tu belum tengok lagi,.