Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving - Albert Einstein

18 Januari 2013

Its very-very hard for me .

ASSALAMMUALAIKUM :()


SIBUK !! ya aku memang sibuk sgt2..aku ada byk kerja sklh lepas satu satu kena buat..haiihh belum lg dgn krja2 rmh memang xterbuat aku..tak pe lahhh utk msa depan aku jgk kn tahun ni nk fokus spm tahun depan bleh fokus kerjaya dan kumpul duit utk khwin..huh aku memang subuk dgn kelas2 tambahan sna sni dgn nk repeat jpj lg aduhh dgn duit sklh aku hilang lg..dgn bku2 rujukan bku2 latihanan..hah memang sibuk tp aku tetap igt dia dlm doa2 aku..aku percaya dia jodoh aku..!

RINDU? tak dekat aku??cepat lahh aku nk tahu..hmm aku rindu semua blog,fb,twitter xrindu sgt sbb aku memang online klau family aku on wifi hahah..aku ni memang suka buat fake laugh
kn belakon ja lebih padahal setiap masa aku bersedih dan setiap 2 aku cuba utk bangun dan terus kuat utk tersenyum di hadapan org2 yg aku syg..terutamanya utk bakal suami aku yg nmpk sweet 2..ya allah aku xdpt nafikan bhwa aku terlalu rindukan dia :( apa plan aku tahun ni nk spm?

PUTUS? seboleh2nya aku nk elakkn drpd terjadinya bnda 2 tp apakn daya aku...aku manusia aku ada hati ada perasaan nk xnk aku kna putus buat sementara nk spm lps spm 2 dia nk dtg merisik ajak bertunang xpa sbb aku dgn dia dh abs spm..tp skrg? sukar utk aku fahami dia..mst dia xnk...aku dh cuba try ckp dgn kwn prempuan dia tp dia diam mcm nk menangis..mgkin dia terkejut! mgkin dia kecewa! mgkin dia sedih! sungguh aku tak bermaksud putus maknanya kita sudah akhiri hbgn ni tp in shaa allah ia akn lebih nmpk manis walaupun hnya berkawan,percayalah sygku aku menunggu mu aku xkn khianati jnji kita ..family kita pun dh sma2 tau kn psal kita..dan hubugan ni tergantung.........................................

BODOHNYA AKU TINGGALKAN ORG YG AKU CINTA !
BODOHNYA AKU TINGGALKAN ORG YG AKU SYG !
BODOHNYA AKU TINGGALKAN ORG YG AKU RINDU !
BODOHNYA AKU TINGGALKAN ORG YG SETIA DGN AKU !
BODOHNYA AKU TINGGALKAN ORG YG AKU IMPIKAN SELAMA NI !
BODOHNYA AKU TINGGALKAN DIA !

BODOHKAH AKU YA ALLAH ?! NIAT AKU HANYA SATU ...

AKU NK SPM AKU NK DIRI AKU BERSIH DARI SEGALA DOSA !
AKU NK CARI KEREDHAAN MU YA ALLAH !

ADAKAH AKU TAK CUKUP KUAT UTK MGHADAPINYA ?! 
BAGAIMANA PULA DGN DIA ?

AKU MENNYATAKAN HASRAT INGIN PUTUS TP DIA TAKA BERIKAN APA-APA JAWAPAN SBB JAWAPANNYA HNYA AKU YG FAHAM BILA TGOK MATA DIA..

Saya diam bukan bermakna saya berhenti menyintai awak, tapi saya rasa mendoakan awak adalah cara terbaik untuk saya menyintai awak "♥"


Tiada ulasan: