Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving - Albert Einstein

22 Januari 2013

buzy , bored , sad , relex , happy .



ASSALAMMUALAIKUM HAI SEMUA !!


trust me, I promise I will try to be our best for you,
  if no match is all fate decide: ')
 
PERCAYA atau tidak sekarang sungguh cepat waktu berlalu..memang cepat!! esok ada pendaftaran bertulis spm ok rsa mcm xprcaya rsa terkejut wow!! rasa mcm baru masuk form 1..
well 2 bkn cerita utama..hari ini ambik duit seratus kn memang rsa dkt sklh aku td hish dh la mula pkul 2ptg dgn daftar itu ini memang panas la dgn rmai org lagi pening kpala..td mak aku tlg ambilkn duit 2..masa aku masuk kelas umy dgn aziera kata "cehh td mak shahril dtg xsilap aku dia tunjuk hg dgn mak hg kowt sbb masa 2 aku kt koridoor" aku dgn aksi terkejut "ya allah wehh betul ka mak dia dtg sumpah wehh aku memang xnmpk lgsung bayangan dia lps dia naik tgga blok A nk p parking mto nkn aku xcari..aku dh puas cari tp nmpk pun wehh..klau lahh aku nmpk msti aku p jumpa mak dia dgn dia skali malangnya bkn rezeki aku,aku xnmpk sungguh wehh!! sedihnya aku wehh aku igt bleh jumpa mak dia tp aku plk yg xnmpk..msti mak dia igt aku sombong..? :( "
depa kata "msti mak dia kata kt pak dia td abg tunjuk bakal menantu aii sombong betul..ahaha"
YA ALLAH aku betul2 xnmpk aku xtipu aku kecewa sgt xdpt jumpa mak dia..hmmm..
hmm seperti yg anda tahu aku suka brbelanja sebenarnya haha aku nk shopping buku2 dgn bayar duit lesen beli pen semua 2 lah utk prsediaan spm dgn kukulator yg canggih!!

AKU tggu mak aku kt dpn pintu pagar aku ternmpk dia,dia tgok aku dgn senyum dan tnya aku dari jauh "spa datang?" aku balas "mak :)" dia snyum dan trus naik tangga nk p tmpt parking mto..dia tgok sekejap2 tp byk kali..yg aku bila nmpk dia terus melekat biji mata ni fokus kt dia..
dlm hati "*menangis* ya allah aku rindu dia sgt2 ya allah!!"
begitu juga dgn kwn2 aku yg paling aku rapat dgn umy dan aziera yg lain 2 biasa2 ja..
umy berkata : hampa nmpk ja aku mcm ni mlm2 aku menangis..
aziera berkata : aku kuat aku dh xlarat nk menangis lg..
aku berkata : hah tgok mcm aku!! aku kuat xnangis pun...ahahah
umy dan aziera berpandangan smbil ketawa "hahah kita sehati sejiwa hg lg kuat nngis!!"

SEHATI SEJIWA

ITU yang pasti memang aku paling kuat nngis dan berpura2 kuat kami sebenarnya suka buat 
FAKE SMILE!!!

 { now playing : ku bahagia }

SINGLE walaupun aku dh xcouple aku tetap mngukirkn sebuah senyuman..aku dgn dia still lg ok masih contact mgkin xserapat dlu..

05/02/2013 tarikh aku buat lesen P test JPJ tolong doakan yg terbaik utk aku ok!!
bai kerja sklh aku memang berlungguk2 memang aku sibuk hari2..

Tiada ulasan: