Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving - Albert Einstein

01 Januari 2013

HAPPY NEW YEAR 2013


ASSALAMMUALAIKUM , FIRSTLY - aku nk wish "selamat tahun baru kpd seluruh rakyat"
SECONDLY - tolong doakn aku yg bkal mnduduki spm tahun ni :)
TRIDLY - aku dh lulus ujian mto semlm 31/12/2012 tinggal test JPJ lg..

PAGE AKU YG ALA2 KAUNSELOR 2 dh mnceceh 4,459likes..huh dpt sambutan yg mnggalakkn ramai yg meninggalkn komen tp aku msih belum jawab bulan lps pnya..so sorry!!
aku akn cuba 'reply' semua komen2 2..lagipun dpa suka luahkn perasaan dpa kt page aku..
hmmm setakat mna aku bleh tlg aku akn cuba selesaikn..

ESOK SEKOLAH ? alamak aku dh 17tahun mcm xpercaya sehhh aku takut nk spm ni ya allah!!
bagai nk trcabut jantung aku ni dudp dap dup dap lahh..ok apa pun aku kena hadapi dgn tenang allah kn ada :)

SEMALAM..31/12/2012 pg 2 aku buat latihan mto dgn kwn aku..dia penilaian pg, aku xsgka akuu habis hari 2 tp aku buat penilaian ptg2..lepas latihan aku balik mkn skjp tido sat ptg 2 tba2 hujan rahmat xpa aku xkisah sbb family aku gagah nk hntr aku sgt kt TSDC..
so far alhamdulillah aku lulus!!! tinggal test jpj lg doakn aku ok!!! 
msa latihan mto pg aku jatuh mto msa jalan kt ats titi..huhhh nsib lepas sakit sehh kaki aku ni..penatnya memang aku xdpt bayagkn memang penatt boleh tido lena lps buat latihan..
tp best dan memang puas!!! lps ni tinggal latiha utk jpj lgi..yg kwn aku 2 belum abs lg padahal dia yg memang suka tinggal aku sorang2..herggg mlas aku nk rapat dgn hg dh semua nk ikut ckp hg..

COUNDOWN,lps bt penilaian aku dgn family aku jln2 kt TS sja2 aku cari slipar baru :) mlm 2 plk family2 aku ajak keluar p BMLR sambut tahun baru dh kna pksa p jgk lahh..so aku terjumpa kwn2 S tp S xdak sbb krja..aku jumpa diniey dgn bekas pkwe ana..diniey perasan aku dia bg fone dia kt aku sbb S call nk ckp dgn aku..yg bekas pkwe ana nma syafiq reput 2 panggil aku...ya allah dia masih igt aku lg rsanya dh 2tahun lebih dh xjumpa tba2 jumpa dia nmpk baik skrg tegur aku dgn senyum di bibir dlu dia lain sbb dia mat2 rempit eh aku ni suka betul kwn2 dgn mat rempit S pun bekas mat rempit..bkn apa sbb aku ni peramah aku bleh masuk dgn org2 mcm ni tp aku xlupa utk jga maruah aku..aku dgn syafiq pun kwn mcm abg dgn adk ja..S tetap di hati <3

TIDOOOOO,ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzz
GUD NITE,ESOK FIRST DAY SKLH..homework byk xsiap2 lg..memang aku sibuk gila!!
wish me luck XOXO.

FOR S :


BAI

Tiada ulasan: