Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving - Albert Einstein

25 Januari 2013

AKU dan SEKOLAH


ASSALAMMUALAIKUN , HAI SEMUA !

SEPERTI biasa aku akan ulangi ayat yg sma !! aku sibuk sgt2 ya allah homework aku mcm gunung melambak2 klau satu subjek smpai sakit kapala kdg2 mna xnya balik sekolah pun lmbt hmm nk xnk aku buat krana allah lagi senang :) skrg aktiviti aku :-
masuk nasyid
panjat bukit larut esok
latihan bola baling stiap hari jumaat
jpj bulan 2
merentas desa kt semai
kem kecemerlagan kt kuala kangsar
kelas tabahan
keluar beli barang2 dgn duit seratus


tmpt ank dara yg cun2 awek2 , tmpt aku di belakang baju merah :D


math bab 2 GRAF FUNGSI :) byk nota dan byk homework :)


tmpt2 jejaka2 idaman ada  byk playboy bahaya !!

PETANG TADI , aku p sekolah cadang nk buat study grup tp lain plk jd umy sembang kuat dia xdtg p buat latihan mto geram sungguh aku!! lepas 2 aziera ajak naik padang nk ambik tnda tgn buku koko mula2 memang aku mlas nk main..tp bila mula permainan jd seronok plk smpai sakit tekak aku 

"wehh geng ni bola!!"

"wehh baling la kt aku!!"

serius memang meriah kecohh gila kt padang..tp masa main bola baling bdk2 lelaki tgkt5 pun ada main bola sepakk huh bkal suami aku ada alooo hansemnya..aku senggih smpai ke telinga dgn baju merah seksi sikit sbb terangkat cehh org lain pun sma tp la nmpk..sbb aku terloncat2 hai kn aku kata td aku xnk main 2 la tp main jgk..

tadi masa kelas pagi aku asyik terjumpa bakal suami aku ja aku senyum dgn lambai tgn kt dia..ohh dia suka..kwn aku kata 

"hai dh2 la 2 gatai!!"

aku kata balik

"hg pun sma dok usha idin bnda apa? haha biar la i want him married me oneday"

ok aku tahu aku bajet SPM WILL BE FIRST !!! doakn yg terbaik utk aku tau!!

lepas main kami p kelas buat homework sbb esok aku nk naik bukit larut ok nnti aku post gmbr nk tgk x? hah nk cari pengalaman ehh aku kn nk merentas desa nnti..lepas buat kerja sekolah kami p masjid tebuk pancur menunaikan solat asar...alhamdulillah dpt ketenangan xrasa penat pun :))
lepas 2 kami p kedai mak mertua aku ceh2 aku sembang psal hafiz mula2 mak dia tnya psal shahril knpa dia balik awl..aku kata 

"ohh dia memang mcm 2" hahah

mula aku salam la mak dia nk balik pun salam lagi so far mak dia ok xmrh apa pun bleh dia ajak bersembang hahah ni yg seronok ni!!! see? walaupun kami dh putus kami tetap brhubung malah terasa makin dekat plk.. :) okbai nk mkn nk buat homework nk tgok tv :p

Tiada ulasan: