Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving - Albert Einstein

05 Disember 2012

Tukar Phone

Assalammualaikum,



MALAM tadi,herrggg garamnya aku S xhntar2 msj dkt aku wow aku memang tggu smpai pkul 12mlm agaknya ini mkn dia!! rsa mcm nk tumbuq pun ada..last2 aku msj aku ckp aku nk blah drpd hidup dia..hmm igt senang2 ja dia nk lepaskn aku? dia dh ckp nk khwin dgn aku lg 5tahun/8tahun akn datang gila dia xsyg aku..aku memang menangis2 nk over dgn dia merajuk pnya psal last2 dia pjuk smpai pg td..memang aku nk mrjuk lama2 last2 dia hntr msj lg ckp 

"ada dkt depan rumah ni keluar la?"

ohhhhhhhhhhhhhhhhhhh tuhannn...aku dgn xmndi lg bau ikan aduhhh belengas bdan aku memasak pd td..dia ckp xpa bleh tggu..aduhhh aku dh ckp awal2 nk ambik sndiri dkt dia psal fone 2..dia risau sgt takut jd apa2 dkt aku..ok nmpk sgt dia suka aku duduk rumah hmmm..

Entah mcm mna psal fone baru dia la2 SOLA 2 xguna beteri buat2 bajet dpn aku..jeles aku pdahal memang dia nk beli satu kt aku tp aku xnk lahh aku nk dia simpan utk khwin nnti..xpa fone ala2 memang SOLA ni kita bleh SHARE main game haha 2 ja tujuan dia..dia kata td nk ambik terus pun xpa aku ckp nk pjam kejap ja laaa dia ckp lg nk pjm smpai khwin pun xpa..alaamaakkk baik hati sungguh pun jga la aku ni..mna ada lah aku pjm sat ja nnti nk dekat sklh aku pulangkn..

WELL fone baru S ajar aku mcm2 then dia tunjuk video hah jgn fikir bkn2 video MAHARAJALAWAK2012 
...dia gelak seronok sgt kowt tngok aku gelak ja sakit perut dia..well kami dh mcm tgok tv dkt fone ala2 mcm ada astro plk hahaha jd dia berdiri sebelah aku dia pegang fone aku tgok sbelah dia ok mwmang syok mcm suami isteri plk hahaha aku xfokus dkt fone 2 tp pandangan aku tertumpu dkt dia..cara dia gelakkk seronok sgt kowt..sbb 2 la dia nk khwin dgn aku hmmm

DALAM fone 2 memang....wallpaper gmbr aku,dkt msj saja gmbr aku,dkt contact gmbr aku dkt album gmbr aku..bila call timbul gmbr kami berdua time hari sukan..memang xda lgsung gmbr prempuan lain..ya allah aku xsangka smpai tahap ni dia sygkn aku..

Dia ckp sejak aku ada dlm hidup dia2 mkin baik,dia xnk jd mcm diri dia yg dlu  dia seronok bila ada aku..well,aku xsgka perubahan dia ni..first time aku baru jumpa llaki yg betul2 sygkn aku..dia xpernah mntk bkn2 drpd aku cuma dia mntk sgt nk aku jd halal utk dia nnti..

kami tukar fone hari ni gerenti mak ayah aku tnya fon spa2 ni ..aku ckp salamba ja nnti fone S dia hntr td..akk pinjam sekejap ja tp dia bg pinjam lma2 pun xpa..bakal menantu mak nnti...

dia juga xlupa doa utk hbgn ni..alhamdulillah akhirnya aku dh jumpa yeeeeeeeaaaaaaaaayyyy!!
how about my EX? aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa no komen biarlah aku dh ada S aku syg dia aku dh buang semua EX2 aku 2..

eh sebelum terlupa esok aku ada TEST KOMPUTER tentang lesen ya allah aku belum bg khatam lagi buku 2..k cau nk mndi solat then baca buku smbil2 tengok fone dia!! wish me luck korang..bye so Bye XOXO

Tiada ulasan: