Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving - Albert Einstein

26 Disember 2012

Bersembang Kosong2..


Assalammualaikum,hai semua si cntik si hansem..

Sejak akhir2 ni aku kurang sihat semlm lg teruk satu tong sampah dgn tisu hidung buat problem..geram sungguh laaa aku memang xbleh tdo lena asyik berjaga..pg td hilang suara sbb mlm td aku bantai air coke..peehhh sedapp ohh..sakit tekak,sakit kpala,batuk..esok nk test moto utk 8jam jenuh nk berjemur tgh panas gerenti penat sehhh..

Td S dtg lepak kt dpn rmh eeeeeeeeeeee sweetnya dia..mto aku dh siap bleh la nk pusing2 satu malaysia siap cuci tp blum lg polish bg kilat..dia tlg spray besi kerier memang kemas di buat kalah aku..ok finally jnji dia msa raya haji dh tertunai utk aku skrg dia ckp nnti igtkn dia nk masuk meminang aku!!! ohh xlama lg aku nk khwinn how romantic!!! tp lg 5tahun msa 2 umo kami 20ahun bleh lahh khwin xlarat nk tggu dh nk jd yg halal plk..td S dtg dlm pkul 12.30tgh hari smpai 04.05ptg mcm 2 lah..kami xbuat apa2 cuma bersembang psal msa depan,msa lepas2,tgok video lwak2..tp aku kesian sgt2 tgok bkal suami aku 2 boleh tido mngantuk sgt kowt..dia tido ats buaian aku tngok aku kacau2 lg..haha well dia asyik ckp psal khwin..

"KALAU LA LAGI 1MINIT NK KHWIN KAN BEST :)"

byk bnda dia ckp dia igtkn aku..well aku asyik speaking dgn dia..dia gelak tp 1ja yg aku xsuka dia suka pksa2 aku..sruh senyumm nk ambik gmbr..aku xsuka org pksa2 aku trmasuk S dgn family aku sndiri memang klau aku xsuka bnda 2 memang aku xkn buat smpai bila2..ada lah jgn dia kena mrh dgn aku..gerammm sungguh lahhh ckp sekali xnk dgr degill melawan ja..geram betul aku..

lps spm nnti kita bincang psal khwin..haha gedik plk aku ni..


AKU YANG BERDOSA , YA ALLAH !!!

YA ALLAH,AKU HINA TERASA.

Tiada ulasan: