Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving - Albert Einstein

24 Disember 2012

kesedihan,keseronokan,kekecewaan.

PERCUTIAN KALI INI PADA

22 / 12 / 2012

DI   HUTAN LIPUR SUNGAI SENDAT


HAI ASSALAMMUALAIKUM,ok sekarang aku ada dkt rmh dh bari balik dri kmpg mlm td xlama pun duk kmpg sbb family aku sibuk bkerja..aku telah mghabis kn cuti kali ni di hutan yg sgt2 terindah hijaunya airnya yg sejukkkkk mcm batu aisss dlm peti sejuk 2..menggeletar spa yg xtahan sejuk 2..tp aku sental ja terus terjun berenang bagai ikan duyung cewahh haha..

rmai jgk mamat2 rempit mndi yg terjun dri batu aras tinggi takut ohh sbb dlm air ni byk batu2 besar bahaya jgk..aku mndi xbercmpur dgn pngunjung2 yg lain aku mndi dgn ahli family aku sndiri bkn sombong tp aku xbiasa..memang lama aku mndi smpai penat aku berehat kt tempt yg airnya turun dgn curam..nk letak gmbr ,gmbr aku pun xpakai tudung bkn seksi mna pun aku pkai baju lengan panjang yg xjarang..so petang2 msti lah panas aku cari tmpt yg redup sikit xkn aku nk berjemurr kn? aku dtg sini mngubat hati yg terluka tersakiti well memang terubat jgk dgn keindahan alam ni


SMS/MESEJ aku memang cukup2 pantang org ambik fone aku semata2 nk tgok ada apa smpai baca msj org..aku memang xsuka org mcm ni kecuali mak,aku,dia..2 ja yg boleh bca mesej2 aku org lain memang aku ckup2 meluat come on lahh!! ni PRAVITE diri sendiri!!! msj org mna boleh sesuka hati baca tnpa pngetahuan tuan pun fone!! cuba klau aku bca msj hg sesuka hati aku baca hg mrh x? hg suka x? aku xsuka org buat kt aaku mcm ni,dan aku jgk xsuka buat kt org mcm 2..hg punya msj hg pnya psal nk msj psal apa tp msj aku hg jgn buat kcau..malu kowt..kejadian di kmpg masa 2 aku nk mndi dkt tigkt bwh then xdak air so aku p toilet tgkt ats bila aku smpai di bilik aku tido 2 fone aku dkt acu dgn mak ngah aku..wehhh fikir la mcm mna perasaan aku msa 2?? aku xboleh nk gmbrkn perasaan aku wktu 2..dgn terkejut ya allah!!! bila aku brdiri di muka pintu acu,mak ngah,adk tgok aku mcm xsgka aku muncul..

aku masuk bilik  lagi satu aku menangis puas2..smpai bengkak mta aku bagai nk gila aku rsa..tp aku tetap brtahan dan sabar!! aku tahu bnda ni terjadi dgn izin allah maka aku redha..



GADUH aku rsa bulan ni memang byk pergaduhan/salah fhm diantara aku dgn dia..memang byk lelaki yg aku kenal tp dia lain sbb 2 aku suka bg dia peluang bila hati aku terluka..sungguh aku xtipu aku betul2 sygkn dia sbb 2 bila ada org tnya aku psal S aku akn jwb sejujur2nya sbb 2 bila kwn aku sruh curang aku xnk dan xkn hati aku dh terkunci utk llaki lain..aku xpercaya dgn kta2 llaki..termasuk dia kdg2..hari ni aku mntk ptus tp aku xtau sma ada dia terima / tak aku tetap nk..tp tekad kah aku? sudah sediakn aku? 
jawapannya semua belum tp aku serahkn kpd allah,biarlah allah yg menentukn..

awk.sya dh jnji yg sya setia dgn awk jujur ikhlas semua 2 ya sya dh buat bkn sya nk ugkit tp tlg la fhm perasaan sya bila awk dh jnji..awk sedar tak? yg awk dh bg harapan dkt sya wktu brjnji 2..sakit sgt2 awk bila jnji itu dimungkiri atau dilupakan..sya kecewa sgt..
pg ni hntr msj xdpt sbb fone awk off sya xpsti awk sja2 off atau jd apa2 dkt awk..sya xtau...sya bingung..mkin hari makin saya risau psal awk..sbgai apa pun sya hadir dlm hidup awk sya xnk tinggalkn awk sorang2 selagi sya mmpu tunaikn sya tunaikn sbb sya dh jnji.. :)



We should not expect the promised range kicker-2, but in the end he told us to forget the promise like that. We wait for her faithful.


1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Sila kembali ke tugasan kedua untuk mendapatkan pek percuma
http://cheezemaz.blogspot.com/2012/12/giveaway-001-tugasan-ke-2.html
terima kasih.