Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving - Albert Einstein

02 Disember 2012

Hari yg sungguh blur.



Assalammualaikum,

Hai semua! hari ni apa yg hampa buat..hurm hari ni aku bagun lewat so xbyk la rutin aku..xboring sgt kowt mlm ni nk tgok ISTANBUL AKU DATANG lagi..best ohh kerja sekolah jgn tanyalah memang aku xsiap lagi cuma sejarah dengan bahasa melayu ja sikit siap dan bio fizik..add math xsmpai separuh..ada spa2 bleh tlg buat x? hahaha 

GERAM,dgn adk aku kerja dia asyik buat aku ja...arggghhh dh la lelaki mna bleh buat perempuan sesuka hati..ingat aku ni kuli batak  hg ka apa...

BUAH HATI ku,lamanya kita xjumpa ada nk dekat 2minggu..aku rindu sgt smpai termimpi tntang kita..td tngok cerita istanbul terus igt dkt S hmm klau S curang dkt aku dlm diam2 aku mntk maaf byk2 mati hidup balik no more peluang kedua aku xkn terima ok..*TAKE NOTE.

ok aku tahu cerita aku memang mmbosankn hmm biar lah blog aku suka hati aku lah..aku tengah marah ni sbb gmbr tangkapan skrin hilang semua!!!! gmbr 2 aku tangkap skrin mesej2 sweet drpd dia malangnya semua hilang xdak copy dh yg ada pun dlm draf blog ja 2 pun ayt2 yg aku taip..

walaupun dh hilang semua 2 tp cuma satu ja yg aku mntk

I MISS THE LONG WALKS.



Tiada ulasan: