Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving - Albert Einstein

17 Februari 2012

semalam dan hari ini (:


semalam merentas desa,,mak aiihhh jauh kowt?? memang lenguh bgai nk trcabut kaki..
nasib xcabut ,,ahaha..nasib aku smlm baik oh..aku jga org sakit,,klau sakit? klau xsakit..aku biarkn ja..
tggu lg..syokk betul tgok org lari,,ahaha utk adil tahun depan aku lari merentas desa kali terakhir,,sklh tahun depan..hari apa tah,,mod aku kurang baik..memang jd xbaik lah kn?? aku memang begang..dh lah dgn perempuan yg mnyusahkn hdp aku 2..nk jd aku bg landas dkt dy..xpa2 sabar lepas aku modifite moto,,aku xmau bwk spa2 dh..ada moto mnyusahkn org..klau geng aku msa form2 xpa jgk..ny masa susah baru cari aku,,xsyok lah kwn dgn hg..lembut semcm ja..aku brutal wehhh,,apa pun msa tgh begang ada jgk org yg tlg sejukkn..aku syg sgt2 dy..aku bhgia sgt dgn dy..cukup dy sorang dlm hati aku,,aku xtahu knpa dri dulu memang aku suka tgok dy,,xprnh jemu! aku syg hg!! 
  
# creadit to (S)



Tiada ulasan: