Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving - Albert Einstein

10 Februari 2012

Salah aku!


*sekadar luahan..
Aku xtahu nk brmula drpd mana..tp apa yg dy rasa lg berat utk aku tangung dan utk aku hadapi..ya,allah..berat sungguh balasan yg aku dpt ny..sungguh perit! sungguh pedih! utk aku terima..kenapa semua jd mcm ny ya,allah?? Adakah tiada ruang utk aku tebus salah dan silap aku? Setiap kali aku tgok dy..serius aku ckp..aku memang nk menangis!! Aku yg bodoh tggalkn dy,,padahal dy secara jujur syg aku..
knpa aku kejammm?? knpa???!!! Tolonglah aku ya,allah,,aku xmampu utk terima ny semua!! Sekarang baru aku sedar aku telah syg dy mcm adk kandung aku..dy baikkk,,sempurna utk aku..tp knpa aku biar dy prgi ya allah?? knpa?? Setelah aku tgok perubahan pda diri dy..aku rsa bnci dkt diri aku..skrg dy lg..........ya allah bntulah hmba-Mu ny..aku nak dy mcm dlu..yg selalu buat aku trsnyum..yg pndai pjuk aku..yg selalu syg aku lebih dri apa pun!! maafkan akk ya adk..akk trlalu sygkn adk smpai akk trpksa korbankn perasaan akk..akk tahu adk tggu akk..tp..setiap hari aku cuba melupakn peristiwa 2..tp semkin aku cuba lupa,,semakin mmbuatkn aku rsa brsalah..aku nk ckp yg aku masih sygkn dy mcm dlu..tp aku xmmpu nk ckp..sungguh berat..air mata aku xkn berhenti bila trigt kenangan aku dgn adk agkt aku..dan skarang aku nk tebus kesalahan aku 2..tu pun klau dy nk,,klau x..aku trpksa menangung perasan ny lg..

# maaf diats semua kesalahan ku )):

Tiada ulasan: