Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving - Albert Einstein

10 Februari 2012

Dear blog,,hari ny aku mood aku dlm keadaan baik..yeeahhh!  awat lah dy 2 hansome sgt2..aku suka gilla dgn senyuman dy..so2 cute!! tergoda bila aku tgok..serius...drpd jauh aku nk senyuman dy..sbenarnya dy xreti nk senyum dkt org..tp aku ajar dy senyum utk aku..bakkata org
senyum 2 sedekah tau..
klau dy xsenyum,,serius org automatik ckp Sombong ehhh!! sebenarnya xtau..masa nk balik sempat lg dy senyum..aduhaiiii sayang ny..so far,, aku bahagia dgn dy..terima kasih ya,allah..sbb temukn aku dgn dy..dy lah pembakar semangat aku utk ke sklh,,utk terus maju ke hadapan..aku xkn prnh jemu melihat dy trsenyum (:
untungLahkn,,bkn senang nk cari "kita suka dy,dy 2X suka kita balik"
sesungguhnya,,memang dy yg aku cari slama ny..cuma dy 2 malas sikit,,klau aku tau mcm ny..aku cple dgn dy dari form 1 lg..hisyyyy mnyesal sungguh ohhh..tp xpa,,skrg pun ok what..?

Selama ku masih bisa bertahan
Selama ku masih bisa bernafas
Selama Tuhan masih mengizinkan
Ku ingin selalu menjagamu



Bila saya kata saya sayang awak.. Sememangnya saya amat menyayangi awak.. Dan jika suatu hari nanti di 


takdirkan kita tidak ketemui jodoh, ingatlah tak pernah saya sayangkan org lain seperti saya sayangkan awak?


Untuk keberapa kalinya dy puji aku semlm2..ahaha..aku suka sgt..aku bangga sgt..spa xsuka bf dy puji ((:


(S) :  yew la syg plk  knpa x solek?


aku : haha..sbb..mlas..buang msa...cukup pkai tudung dgn mnyk wangi..
        kecomelan yg asli..cewahh..


(S) : ha3 tp klau x solek pun dh comel.nmpk comel ja (S) tgok, (S) suka prempuan mcm 2
        la rasa geram ja tgok ha3


aku : [tersenyum smpai ke telinga] treima kasih ats pujian..lumrah alam kn..malulh mcm ny..segan tau x..


kesimpulannya..(S) ckp apa yg penting aku tetap di ingatan dy..dan aku jwb..insya-allah..selagi aku masih brnafas dy sntiasa dlm hati <3 aku xtau nk explain mcm mna..tp (S) lain sgt dri ex2 aku..hari apa tah..aku bg handfon aku dkt adk aku suruh dy mcj dgn abg ipar dy..adk aku suka! aku bleh nmpk adk aku no2 ny syg dgn abg (S) dy ny..

# i love you so much !

Tiada ulasan: