Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving - Albert Einstein

28 Februari 2012

PENGAKUAN !


intricatesimplecoloursandwords:

by intricatesimplecoloursandwords photo source: s3.amazonaws.com

Dear blog ,

Shahril is the one person who i love,in my life ! there something very special about him and cannot be describe! im so happy with him..every memories i still remember..

Ya Allah , aku sudah jatuh cinta pd dia !
Jgn biarkn aku melampaui batas sehingga aku melupakn mu !
Ya-Allah...
andai dia jodohku tunjukkn aku jalan agar dia menjadi milikku
andai dia milikku Kau sabarknlah hatiku
 andai dia jodohku Kau tetapknlah imanku
andai dia bkn jodohku kau hilangknlah segala kenangan bersama si dia agar ku setia pd yg satu...
andai perpisahan yg terbaik buatku
Kau peliharalah dia 
Kau pertemukn dia dgn org yg terbaik buat dirinya....

Aku sgt mnyayanginya ya allah,,terlalu sgt..dy baik sgt utk aku..smpai aku merasa aku xthu mcm mna klau aku xdgn dy skrg..aku sanggup reject org lain sbb aku mmpunyai dy..aku xkn cari org lain slain dia..
bila ada dia,aku rsa hdp aku bhgia..xrsa kosong,gelisah,sedih mcm dlu..ada ja dy..membuatkn aku senyum (:

# i  ♥ him (S) , ya Allah !





Tiada ulasan: