Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving - Albert Einstein

26 Februari 2012

penulis novel ?


Dear blog..aku trlau sibuk dgn hdp aku..esok ada lisan b.melayu dkt dlm kelas..
hari selasa karaoke competition dkt sklh..alahai..keja sklh brlambak2 dkt ats meja ny..kena praktis nyanyi lagi..ahaha..penatnya~~~ semlm trjumpa Najwa Latif dkt Taiping Sentral..aku tgok mcm 2 ja..rmai lelaki dkt situ ambik gmbr dy..comel sgt u najwa! aku xobses dgn dy...aku minat dress up dgn dy pnya lagu ja..tiba2..pagi td aku trfikir rsa mcm nk menaip novel ja..tentang rsa cinta..cewahhh,,malulah..smbil aku study sekolah semua..aku sja2 nk menaip..tajuk belum sure lg...rahsia!!! insya-allah lagi 3tahun aku akn cuba keluarkn novel ny..sekadar hobi..cari duit..status dkt fb aku skrg..
sungguh menyakitkn hati..
bkn sbb (S) tp sbb seseorg lain (perempuan)..entah knpa? aku rsa mcm aku dipermainkn..aku xnk luahkn dkt sini..biarlah bnda ny antara aku dgn tuhan sja yg tahu..yg rsa..yg fhm..aku xnk crita apa..so no komen!

# dh seminggu (S) xmcj aku.. ):

Tiada ulasan: