Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving - Albert Einstein

09 Januari 2012

Bye teknik , hello sains tulen !


09/01/2012 --> aku xkn lupa tarikh ny brsama surat tawaran..so td juga aku hntar balik respond prmohonan 2..means aku tolak dh lah..than dy tnya sbb apa tolak..slps aku pilih..dy reply..terima kasih sbb memohon (:
haiiihhh,,nasib baik! buat spa2 yg dh pergi hari ny,,GUD LUCK !! jgn berhenti sekerat jalan..


maaflah sbb tolak..bkn aku xsuka..tp family aku nk aku jd doktor..klau masuk ny mna bleh jd doktor..anyway,,terima kasih sbb menerima prmohonan aku (: walaupown aku pernah berdoa dulu agar suatu hari nnti aku dpt SMT TAIPING..xsangka doa aku dimakbulkn..terima kasih Allah (:
xpalah..aku ny perempuan mna sesuai nk jd binaan bangunan kn? klau llaki lain lah..aku mintak belajar lg..keja bengkel2 ny aku xminat sgt..so aku harap keputusan yg aku ambil ny betul..
tp klau dh melangkah 2 jgn undur balik lah,,jgn masuk teknik than nk sekolah biasa balik..sbb ada kowt surat prjanjian..kira mcm trbatal lah..klau nk balik byk keja nk buat..gerenti kena mmbebel dgn famili..

erm,,xpa masih ramai lg yg nk masuk teknik kn? mcm mna lah agknya td..klau aku pegi daftar ke teknik ny??
msti aku xdapat taip blog mcm skrg right..ok..lupakn teknik..sbb aku dh tolak..so focus on my study..sain tulen..hahaha..susah ka senang erk?? bdk baru belajar memang xtau apa2 lg right?? tp2 usaha tangga kejayaan..buat msa ny aku minat apa yg aku belajar..homework makin lama,,makin byk,,makin buat aku bz..haha..tp aku online pown sbb nk buat keja sklh..karangan,kimia,math extra..hahaha..keja baik kn??
buku text xdpt lg..slagi 2 lah cikgu dok bising dkt kami semua..bila nk dpt?? mnalah aku tau..aku xsabaq nk khatam buku text form 4 ny..aku xnk main2 dh..aku nk focus SPM 2013 (:

# SMKGS terbaik ^-^

Tiada ulasan: