Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving - Albert Einstein

23 Januari 2012

ombak rindu (:


Dear blog,,ohh,,cuti ny aku sungguh terlalu sibuk dgn buku2 dan telefon (: xsempat sgt nk updateb blog,,
hari ny aku xsedap badan..sakit tekak,,selsema,,badan rsa nk demam..rsa sgt mcm nk nangis!!
xtau ats sbb apa..maybe aku rindu dkt adk aku kowt..trsgt sygkn dy..esok dy balik..
mesti aku bosan seminggu ny..xdak dy tmpt brsembang..tmpt brgaduh..
aku dh tgok ombak rindu 3kali dh..sedih sikit lah,,dgn adk aku..dy menangis..bila aku tegur dy nangis dy mrh aku balik sbb tegur..ohh brutal2 dy pown jiwang nah hg ny =='

karna aku mencintaimu
dan hatiku hanya untukmu
tak akan menyerah
dan takkan berhenti mencintaimu
ku berjuang dalam hidupku
untuk selalu memilikimu
seumur hidupku, setulus hatiku
hanya untukmu..

semalam aku pegi tgok wayang dgn family & sepupu aku..tgok cita "keramat"  seram gila..nasib baik aku xkena histeria dlm pangung wayang 2..sblum aku tgok wayang aky main mcj dulu dgn S !! smpai abg agkt  aku naik jeles =='  ^-^ whatever you like ! rmai betoi mamat2 yg xkenal..hisy! usha keret nk mkn,,buat cara mkn..ny mata 2 gatai usha ank dara org :p tampak sat g kowt! esok nk antaq adk aku balik asrama..hoi2..bosanlah hidup aku..

# ok,,aku out..nk pegi study group rmh kwn..

Tiada ulasan: