Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving - Albert Einstein

15 Januari 2012

hangout with my mum!


Aku rindu dgn blog aku..smpai skrg aku setia pd blog,twitter,facebookk..haha
semlm kena pegi sklh penat doh kemas kelas..balik dri kelas..dok dlm bilik balut buku..huh!
than makan time..ayam goreng!!! yum2.. (: syg mak! muaaahh
lepas 2 aku sambung buat nota kimia..tba2 mak aku ajaq aku keluar.."pegi mna??"
"window shooping? ((:" wahh3..memang aku suka! 
"jgn gaduh penat plk?" <--mak aku ckp!
semua baju dkt kedai 2 cantik2..lepas ny aku nk beli blous..nmpk ladies sikit! dgn tudung biasa
*perwatakan aku simple,,mmbuatkn aku selesa..xsexy..xover..make-up??
ikut mode,,selalunya aku selesa dgn natural beuty..cewahhhhhh :P
hisy! xpenatlah..suka2..haha..so semlm aku dpt habuan aku..baju t-shirt putih+pink !
mak aku yg pilih..*sesuai dgn keremajaan aku (: 
aku beli lg..seluar track..aku ny memilih sikit..xnk seluar yg nmpk besar gedabak!
xsuka kecik sgt..just nmpk biasa2..aku nk cari  jenama forest  tp xjumpa..hmmm,,
ok lah drpd xdak,,aku beli!
skrg aku tgh buat homework..weh2..igt sikit..byk..satu buku,satu tajuk,,
kecut perut aku..so aku nk p mandi..*bgun tdo trus buat homework..lepas 2 nk p makan..

Tiada ulasan: