Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving - Albert Einstein

18 September 2013

TRIAL WITH MORE FEELING.

Assalammulaikum,

Rindunya aku kt nk mgupdate blog..aku xkisah ada org nk bca ataupun x sbb aku buat pun sja utk puaskan diri sendiri..nk catatkan moment2 kehidupan..sebenarnya aku baru abs exam trial spm..ok soalan memang gila susah tp alhamdulillah boleh jawab..lepas abs trial ni ada pra spm plk lepas 2 baru spm betul2..hmm takutlah aku cuba usahakan with me luck!!

Markah aku ada yang meningkat ada yg menurun 3point mcm 2..hmm aku rehda dan aku akn usaha sekeras yg mgkin dan korbankan apa yg patut..utk sementara ja pun kan..aku sanggup!!!



Baru2 ni aku gaduh dgn mak aku ok sedih sgt2 teramat sedih..masalah apa 2 personal ** dalam masa yg sama aku gaduh dgn bf aku..sebenarnya dia yg tersalah faham sikit..aku tulis surat nnti aku bg / aku kirimkan kt kwn kami..aku contact kt fb dia plk yg xon dh mcm tau2 ja aku nk chat dgn dia..padahal aku dh pesan kt kwn dia tp dia buat xtau ok fine..

Aku xsuka kawan perempuan dia I dengan H ada ka suruh aku ptus kutuk2 aku...hish mnyusahkan hidup aku ja..malas aku nk sembang dpn depa lg..

Masalah yg membuat aku magrain semalam wktu exam kimia kertas 2..huh sakit ohhh berdenyut2......lepas ckgu bg ubat baru rsa ok mcm biasa..hari ni kelas dia baru abs exam..

Aku xkisah klau mslh bf sbb aku boleh handle emosi aku tp klau mslh family huhhh aku xboleh letak tepi aku sedihh aku menangis sepuas-puasnya..aku tertekan smpai hormon aku pun berubah..cepatnya period klau xhujung bulan skrg baru tgh bulan..patut rsa xsedap badan,haus memangjang..rasa sakit..esok aku period pain lahh ni..

Sejak akhir2 ni dia rajin call aku cuba calm down aku pjuk aku..ok2 hari jumaat mlm kita msj..lepas 2 xnk dh tau nk spm plk 2bulan ja eh xlama pun..nnti aku nk pujuk abs-abisan!!

Rutin aku skrg lepas solat isyak terus tido klau larat aku smbung smpai pkul 10mlm..bagun pkul 3pg klau penat ayh aku kejutkan..klau xmsj kerja aku latihan study game tenangkn fikiran..

Lepas kejadiaan aku gaduh dgn family aku..ayah aku jd kisah dgn aku..dia bersembang..pujuk aku..ekekeke aku suka!!!


Kesimpulan byk jugak cabaran dlam waktu exam pun ada huhhhh...ya allah!! kuatkan aku!!

Tiada ulasan: