Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving - Albert Einstein

30 September 2013

YESTERDAY,HOLIDAYYYY.






SUNGAI SEPENEH KAMPUNG PERAK 

BATU KURAU, 

PERAK.

Bersama kawan2 5ibnu sina tnpa kwn2 lelaki..seriusly memang best!! cuti satu hari release tension mandi manda gelak sakan..menjerit sana sini..bergembira~~~

Pagi 2 hujan lebat sgt2 lepas 2 tggu dlm beberapa jam ok boleh pergi..syukur semua selamat..terima kasih ya allah sebab permudahkan urusan kami berjalan dgn lancar..

Lepas ni tinggal lg sebulan aku nk fokus nk ucapkan bye fb..bye blog..only twitter 2 pun rsa jarang2 mgkin..

Setakat ni ja lah gmbr yg boleh aku kongsikn aku rsa msti rmai yg jeles..ok ini cuma rancangan kelas kami..


dengan guru kelas 5ibnu sina 2013


dengan giea LOL atau LUL ?


dengan kwn2 sekelas..happy go lucky!! LOL

minah rempit LOL betul kwn aku ni ahahahah..


4buah moto 2kereta konvoi :)



ok depa xnk mandi pun cuma tgok telatah kami ja..

seronok sangat2..dan letihnya :/

depa memang pantang tgok kamera.

bali drpd air terjun kaki aku luka sakit bila pakai kasut sekolah then tgn kanan aku lebam..aduhhh sehhh..aku rindu dia setengah mati..xpa lah aku sanggup tggu lepas abs spm ni..bacaan yassin spm dgn pmr pun dh bermula hari ini ya allah sekejap sgt rsanya...

SO I MY TO CANDIDATES PMR GOOD LUCK GUYS !!

after pmr GOOD LUCK TO ME FOR SPM :D XOXO.

Tiada ulasan: