Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving - Albert Einstein

31 Ogos 2013

MOOD TRIAL SPM (3 weeks)


Entah knpa sejak akhir nk dekat trial ni aku hilang mod 'no lawak' be serius!!
Dan bila aku nmpk seseorg yg aku kenal xkisah la kwn ke boyperen ka aku buat xtahu..,

Aku ramai bebai otak aku byk bnda nk kena igt arrhgggg..
masalah aku baru2 ni aku dgr bdk prmpuan kelas aku msj dgn bdk kelas boyperen aku..yg bdk prempuan ni bila nmpk aku dok sebut nma boyperen aku...aku malas nk gaduh apa2 nk ckp terus terang aku bg ja mengalah.,.jgn dok tikam belakang aku..ok prkara 2 boleh settle dgn giea kami ada PLAN baik punya..ssshhhhhhhh.................no facebokk no blog only TWITTER..



YOU READY?!
sebenarnya 50% dh ready esok aku nk beli pen2 pemadam highlight marker...

skrg aku fokus belajar 90% alhaldullillah semua ok mgkin kdg2 aku rindu xpi xpa..

27/08/2013
senamerobik!! huh lagu xbest boyperen aku xmai plk hmm memang kurang best..tp aku tau hari rabu..sebenarnya aku pun xtau knpa dia xdtg....

28/08/2013
kami lawan netball peringkat sekolah ja antara rumah2..
aku dgn giea rmh kuning mnakala umy rmh merah..yeahhhh fight  wehhh bajet betul shoot hahaha
kami dpt tmpat pertama / kedua mcm 2 la..aku jd GD giea jd C..main ptg memang best satu bdn basah..peluh keluar stress smua..

AKHIR KATA.......

aku minta maaf dri hujung rambut sampai hujung kaki..
tolong doakan aku dipermudahkan menjawab :)
-Salam Sayang Mira.

Tiada ulasan: