Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving - Albert Einstein

28 September 2013

SMILE MEMORIES.

Pagi.

p sekolah skbm ajar bdk2 buat anduh tntang peti pertolongan cems ajar bnda yg simple2 ja..
bdk2 tu malu2 buat lawak finally depa ramah dgn aku..best sgt2..tq adik2..selama 1jam..tp sygnya kenalan kita smpai disitu depa trlupa nk mntk fb semua 2..xpalah nnti klau kita bersua lg tegur ja ok  :)

Tengah hari.

lepas p skbm aku p sekolah ada latihan biologi jwb2 soalan esei..lepas 2 p semanggol ambik buku prit..ada polis tegur aku ck p "HAI!!" aku mmpu senyum ja lah..dlm hati ohhh gatallll!!msa balik 2 tba2 ada mamat tgur aku laaaa igtkn spa rupanya pkwe aku..kami sembang2 smbil bwk mto then dia ajak p tgok zul dgn dia memancing depan sungai..

wahhhh!! bestnyaaaa...tgok air mngalir..tempat yg trbuka...tgok daun gugur...romantiknya...ada 2pancing kt situ..aku join..aku ckp nk pancing jgk!! ok dia ajar cara baling bestnyaaaaaaaa!!
then sembang2 kosong2 lawak2..zul asyik bahan aku..dh la xsabar nk khwin kalah aku dgn pkwe aku..hergghhh...apa lah..tp seriusly date time ni paling best sbb sambil memancing smbil date dpt ikan..lepas spm nnti sambung date...

ok esok berkelah bai..

Tiada ulasan: