Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving - Albert Einstein

02 Ogos 2013

Some Happinness to share.

ASSALAMMUALAIKUM, DAN SELAMAT HARI RAYA.



macam mna aku nk mulakan cerita eh?..ok aku akn cerita serakat apa yg aku igt..
sebelum 2 aku nk ucapkan terima kasih kpd sesiapa yg wish befday aku yg ke-17..
ramai wish kt fb aku bg respon "like & komen" 
ada yg wish depan2..tq jgk..
ada yg wish kt fone tqvm..
kakak yg comel kawan2 trsweet  pkwe tersyg family tercinta yg wish..
tahun ni kami ada gmbr sma2 wktu befday aku tp ada satu prkara yg aku ragukn..
dia ada berapa fone??

28 julai = 17 tahun


alhamdulillah aku bahagia ya allah,aku bersyukur walaupun aku tahu ada cerita kesedihan yg aku dgr..tp aku xkn berputus asa..aku tahu kau terlalu mnyayangiku dan engkau mnguji diriku..

YESTERDAY.

aku berbuka kt sklh best sgt2 dgn kwn2 yg mcm2 gelagat penuh dgn gelak tawa!!
ptg 2 ceramah kt surau then solat mgrib dulu baru makan..
ada nasi ayam,karipap,kuih,ice-cream..air tebu,oren,merah..
lepas mkn terus snap gmbr ramai2 riuh-rendah org tgok kami form 5 batch.
lepas solat isyak buat tariwh dgn ckgu..xramai satu saf ja yg lain pakat balik lps berbuka..
aku dgn giea ja yg solat tarawih kwn2 yg lain balik..
kenangan yg paling sweet wktu brbuka.
balik dlm pkul 10:30mlm takut.......

PRA-TRIAL EXAM

aku mula exam bulan lepas..BM dgn SEJ percubaan terus...seriusly aku buat betul2 mcm dlm dewan spm 2..solat susah kena fikir lama..smpai aku blur xtau nk tulis apa fikiran kosong..aku betul2 harapkn prtolongan drpd allah,merayu..so lps ni rest otak main msj...ahaha lama xmsj dh dkt sbulan..sbb exam ni..pengorbanan ..dan aku mndokn result aku bwa aku trus brjuang..

BECAUSE

98 hari lagi spm 2013

memang takut...sbb 2 aku xmsj..aku byk luangkn masa aku dgn buku..smpai xsempt nk update blog on laptop..leas ni nk buat kuih raya mybe lepas raya baru update balik..

Esok kelas : kimia & p.islam

selasa : sejarah

khamis : biologi

# comfirm nk bincang kertas exam adusss..



Tiada ulasan: