Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving - Albert Einstein

19 Julai 2013

SPOI.....NYA..MOOD SEMALAM

Salam Ramadhan..

Semalam aku rsa sedih tp bila dh buat tarawih huh yeayyy seronok sgt..solat ramai2 dpt sambutan..
Dekat sekolah ptg smlm memang aku xdak mode kecewa kowt sedih rasanya..

faktornya:-

1- H kata aku "soalan bagang!!"

2- A nk salam buat cara salam dgn tgn.

3- S buat xtau kt aku ,memang xnk pandang lgsung kt aku ni

Seriusly memang aku sibuk minggu depan Pra-Trial Spm..mna sempat nk msj nk jumpa nk call..harap tertngok kt sklh ja..aku tgok dia , dia pandang lain..mgkin wktu dia pndang aku,aku pandang tmpt lain..ahhh malasnya nk fikir soal peribadi..ptg ni teknik mnjwab sejarah esok kelas pai dgn kimia..mlm plk kelas add math tuisyen..tarawih mlm ni mlm esok x..

*Dekat makmal fizik..
Ada kelas dia tp dh abs dh dia duk ada la prmpuan2 aku nmpk tp aku xnk tgok dh ..aku cari jalan tmpt lain sbb wktu 2 aku dgn giea tgh tolong ckgu bwk barang2 utk belajar..dia dtg duduk..aku pergi depan buat apa yg patut bukak lens,bukak lptop ckgu,agkt meja..then masa nk keluar makmal..

DIA ; :)))

AKU ; :|||

DIA ; nk tolong boleh :))

AKU ; xpyah laa...*aku jalan laju2 ..semalm xnk senyum..**terus aku blah mcm 2 merajuk..

DIA ; .............................................................................*jalan sorang2


Sendiri, sendiri ku diam, diam dan merenung
Merenungkan jalan yang kan membawaku pergi
Pergi tuk menjauh, menjauh darimu
Darimu yang mulai berhenti
Berhenti mencoba, mencoba bertahan
Bertahan untuk terus bersamaku

Ku berlari kau terdiam
Ku menangis kau tersenyum
Ku berduka kau bahagia
Ku pergi kau kembali

Ku coba meraih mimpi
Kau coba 'tuk hentikan mimpi
Memang kita takkan menyatu

Bayangkan.. bayangkan ku hilang, hilang tak kembali
Kembali untuk mempertanyakan lagi cinta
Cintamu yang mungkin, mungkin tak berarti
Berarti untuk ku rindukan

Ku berlari kau terdiam
Ku menangis kau tersenyum
Ku berduka kau bahagia
Ku pergi kau kembali

Ku coba meraih mimpi
Kau coba 'tuk hentikan mimpi
Memang kita takkan menyatu

Ini harusnya kita coba saling melupakan
Lupakan, lupakan kita pernah saling bersama

Ku berlari kau terdiam
Ku menangis kau tersenyum
Ku berduka kau bahagia
Ku pergi kau kembali

Ku coba meraih mimpi
Kau coba 'tuk hentikan mimpi
Memang kita takkan menyatu


msa aku trun nk p mkmal balik dri kelas aku dri ats koridoor nmpk dia berjlan kt bwah aku tngok smpai dia hilang dri pandangan aku..sbb pg td giea ada bg tau yg dia kirim salam , dan giea cakap psal ptg semlm....yg aku senyum sorng2 kt padang dia xnmpk malu aku xnk snyum dh..biarlah aku tgok dia dri jauh2..aku rela................yg umy giea suka usik aku dgn ank ckgu bio Amin..ahhh aku xkenal budak 2 jgn buat lawak..dan aku xbercakap dgn H dah..now fb dah xaktif..bkn aku xrindukan dia tp dia...............aku rindu aku syg lg cuma aku simpan ja dlm hati..

masa balik sklh td nyaris aku nk kena lggarni smua salah makcik 2 bg signal kiri tp bwk lorong kanan mna satu jalan aku nk potong..lawan arus ada lori..tp nasih baik lori 2 bwk lambat klau xmati jgk aku dgn mkcik yg xreti bwk mto 2..

Tiada ulasan: