Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving - Albert Einstein

20 Ogos 2013

LEBARAN DI KEDAI APEX.

Assalammualaikum..
Selamat hari raya kpd sesiapa yg mnyambutnya lgi ;)

ok cerita ni pada 17/08/2013 sepatutnya msa balik 2 aku trus on laptop then update blog tp aku trlalu sibuk lps mgrib nk p tuisyen huh penat ohh dgn frustnya lg arrgghhhh!! ok minggu lepas cuti xpergi mna2 pun raya rmh kwn2 lepak2 buat homework pun sikit2...then hari selasa aku boleh demam TRIAL-SPM memang teruk dgn batuk2 selsema sakit tekak ya allah..2minggu aku msj dgn org trsyg sbb cuti pjgkn aku teman dia dgn brcuti raya..ada gaduh ada sweet..hmm biasalah 2 adat org bercinta..tp mula hri kami xmsj smpai abs exam SPM sebenar..dlm fone aku ada 1000mesej yg lain2 aku simpan kt tmpt lain..puas kowt dh msj 2minggu lps ni kami sma2 fokus SPM..


mesej sblum prgi kedai apex .aku mati2 ingat dia xp rupanya tba2 muncul bju merah dok bwh pkok dgn mto tp td tngok kt rmh dia ada mto..hmmm lajunya dia pecut..ok bju sia sma dgn wrna bju giea..smpai sna aku dia giea p mkn2 nasib ada geng kami so mkn kt mja yg sma..mula2 duduk dlu dia mntk fone aku sbenarnya fone kami sma!! msa aku tgok fone dia wallpaper gmbr aku..dlm contact xdak number prmpuan tngok file manager xdak gmbr prmpuan yg ada pun gmbr aku bila tgok msj dia msj dgn kwn llaki klau prmpuan aku ja..aku brdoa klau dia btul2 jodoh aku ,aku nk dia boleh setia dgn aku smpai bla2..memang kita xtau jodoh kita spa tp kita boleh brdoa..lps 2 aku tlg ambik dia mknan laksa aku dgn giea mkn mee mkn bihun sup..lps 2 aku ambik air..lps 2 aku ajak umi buat yong tau fu pehhh byk kami rebuss tp ada org ambik hareee...buat lah sndiri..
lpas mkn sembang2 xlama 2 geng2 mat moto kwn dia datang.."ohh mai xajak..merajukkk!1"-nemo.
dia kata klau kwn2 ada xsyok padahal smbg bukan mainan mcm projek 1juta..geramm aku igtkln kowt la dia nk smbg2 dgn aku last seunyi sepi..aku mula la nk meradang aku bangun duk tmpt lari..dia perasan dia dtg tmpt aku ajak duk sblh dia..tp aku xnk mlas nk dgr org lain smbg dgn aku..boringgg "xnk!!!!la...p duk sna..." dia duk then xlama lps 2 ayah dia call sruh jga kedai..hmmm aku bnci dgn sikap dia..dia tnya knpa dgn aku..aku buat bodoh..nk menangis kowt dia xbleh tgok aku lyan dia mcm 2..mlm 2 aku nngis aku geram..tp dh xmsj ni msa ni la aku ambik utk tenangkn diri dgn senyuman.

Berkahwin dengan orang yang kita cinta, itu impian.
Berkahwin dengan orang yang kita tidak sangka, itulah jodoh. 
Segalanya kuasa Allah S.W.T

masa aku tgh demam.


masa ni demam xok2 lg byk kerja xsettle.

OK,cerita minggu dpn mgkin aku nk ptong rambut pendek,nk p bercuti bulan depan dgn family konvoi..msa lapang skrg klau aku stress baca bku aku relex dgn camera baru..alhamdulillah ada rezeki aku memilikimu...........


RAYA KEDUA.

kuih raya buatan..

lps spm nk try apply pramugari jauhhnnnya cita2 aku yg nk jdi doktor psiklogi..

buku kimia sahaja utk aku study blum bku2 lain..

ubat-ubatan yg aku amalkan..

unik sbb pkok ni xdak buah .

unik sbb pkok ni lampu..ahahah

msa ni tgh msj ada salah faham apa mation aku ambik gmbr ni pun xtau mgkin sbb cahaya yg cntik...
doakan saya utk trial spm smpai spm...smoga allah mmbalasnya..
tqvm cause u have done reading.

I hide all my problems behind my smile. 
Behind my smile is a world of pain. 
You think you know me, but you have no idea.

Tiada ulasan: