Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving - Albert Einstein

12 Julai 2013

And I still remember the first day I met you.

ASSALAMMUALAIKUM , SALAM RAMADHAN !!

OK AKU TAK NAK FOKUS SANGAT TAJUK ATAS 2 SJA LETAK.

12/07/2012


hari ni biasa hari ketiga posa mlam keempat tarawih....aku baru ubat EXAMO mahal jgk laa RM46.
diskaun  RM10..harga sebenar RM56..bukak posa nnti baru nk try..td msa kelas bio ckgu A menyatakan dia nk pilih aku jd bakal menantu utk ank dia Amin sma umur dgn aku..aaaaaaaaaaa sbenarnya aku xdengar pun apa yg ckgu ckp td sbb dia smbg dgn kelas aku buat xtau sekali dia sebut "SHAMIRAAA jd menantu klau sya pilih.." BISING kowt kelas depa kata2 aku hareeee ahhhh!! kutuk aku pulak ada yg sebut ank man , man toge , ahhhh rimasss dh laaa wehhh!!
aku xmrh sbb aku tau ckgu kdg2 suka mngusik..harap2 xjd betul2..lepas 2 pilihan menantu yg kedua Ainul..alahai kesian kt kita..ckgu suka aku sbb rajin..rajin ka????? hmm mna ada aku cuma xsanggup tgok ckgu susah payah penat dgn sakitnya lagi nk pegang apa2 klau boleh aku nk dia bwk handbeg ja..biar lah barang byk mna pun aku sanggup tlg..aku xharapkn apa2 serius aku cuma nk dia doakn aku cemerlang dalam pelajaran aku agar xputus asa..aku juga mgharapkn redha drpd allah..salahkah??

ok petang ni nk bwk adk aku prgi bazar dkt smnggol..huhuh nk beli mcm2 nafsu mkn dtg balik!!

09/07/2013



aku xpergi sklh sbb sakit perut dgn demam tahap nk mmpus serius xterdaya nk prgi sklh dgn pegang perut yg sakit..aku tido aku rehat baca novel hantu kt rmh..utk apa p sekolah klau aku kena tido kt bilik rehat susahkn ckgu baik duk rmh..esoknya aku pergi sklh kwn2 kata rugi xpergi sbb depa berbual dgn org putih antarabangsa..xreti ckp melayu bhsa inggeris sepenuhnya..

the girl Bardley from united kingdom stay china (cunnnn ohhhh)
the boy Murad from turki (badan besar mcm 30tahun)
the age 18teen
**tgh tggu universiti dtg sklh sini mghabiskn cuti musim panas.
untunglahhhh

08/07/2013


aku merajuk dgn dia sbb xlayan aku dkt kedai dia..hmmm dia pujuk kt depan rmh smbg2 mcm2..aku suruh dia balik tp dia xnk..cuaca mcm nk hujan aku hulurkn dia payung..aku xnk la dia sakit sbb aku kn..mula2 sedih lepas 2 seronok sbb dia buat aku gelak ja,,,hahahaha kami xmesej 2minggu dh sbb exam nk dekat ni..dia ckp hadiah befday aku hampir siap..xbesar kecik ja..hmmm apa dia?? dia ckp nnti 28/07/ baru tahu...........aku tggu...........


07/07/2013


kak chick khwin!! selamat penggantin baru!!
 lepas 2 pergi kedai buku..then baru pergi rmh angah sembang2..


06/07/2013



kem motivasi kt KUALA GULA RESORT..seramai 89org trmasuk sklh2 lain..sklh aku yg terpilih 4org aku,giea,mamat,firdaus..bina semangat balik...

SELAMAT BERPUASA.

Tiada ulasan: