Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving - Albert Einstein

06 November 2012

yeay final exam dh hbs...HOLIDAYYY I WILL COME!


Assalammualaikum ^-^

Td last final exam bg tahun 2012..pnya syokk nk meloncat2 aku xsihat plk margin sakittt sgt..tp gagah jgk p sklh sbb minggu ni last aku jd bdk form 4 tahun depan form 5 sedaq we spm!! jd aku nk ucapkn SELAMAT TINGGAL BUKU2 FORM 4 (:
i wanna say HELLO BUKU2 FORM 5 /: - takut plk!


rasa kehilangan plk bila xnmpk buku text dh sedihhh ): tinggal buku2 latihan nota2 pakej percutian aahaha ehh spa pnya coklat 2? sila ambik klau x aku makn! aummm dh mkn pkwe kesygan bg..tp xjumpa pun dia past dkt kwn,kwn past dkt aku..intan payung sungguh!!


semua buku wajib ada 17..klau xdak 2 ambik lah spa2 pun..tp alhamdulillah xdak yg hilang huh nasib..nk kena hntar esok pg..apa ada disebalik buku ni..mstilah ada tersurat cinta..haha..aku xkn xtau mcm2 kertas aku selitkn jd apa yg aku jumpa eh?


HAMBIK kau!! pnya byk surat2 cinta ku..aku ni harap byk buku text tp mlas nk bwk terperap kt rmh ja tmbh2 buku amali memang xconteng apa2..mcm mna dia bg ,mcm 2 aku pulangkn..hahah bleh jd pelajar contoh x? tp klau bukak buku fizik dgn kimia ambik kau pnya byk ku tulis..


eh tba aku tertarik dgn tulisan ats 2012..nmpk x? nma bapak dia "yahaya" kakak kpd kwn aku..cantik kn tulisan dia..tulisan aku yg barisan ke-5..comel x? haha aku perasan plk..anyway memang tulisan aku senget2 tp aku xsenget erk..nmpk xperkataan "SAYA BERJNJI" ? hah? brjnji apa plk ni..baik p tgok buku text masing2 skrg..dh berapa tahun sklh xkn xpernh baca..haha..


ok gmbr bwh ni jadual wktu sepanjang bulan dok tukar2 dlm setahun ada lah 5jadual..mohon ckgu jgn tukar2 lg jadual wktu pening otak kami nk ikut..


apa plk kertas ni bersepah kt lantai..? weh2 aku nk bg tau satu dunia ni lah 
" P A K E J  P E R C U T I A A N 2 0 1 2 "
addmath paling byk woi..bio sederhana..sejarah soalan 1helai tp jawapan dia berhelai2..
bila aku nk buat? mstilah bukan mlm ni..!! aku nk holiday puas2!! yeeeaaayyy seronoknya..
tahun depan aku xbleh holiday aku nk fokus 100% lepas spm baru aku mncari cinta hati ku! 
hahaha xpa dia always fhm aku..mlm ni apa aku buat? hmm aku main tab dgn msj..haha enjoy puas2..mlm tanpa apa2 buku..klau hari bleh jd begong aku! tp xpa HOLIDAY..



selalunya dalam kelas aku akn mcm gmbr diats tp aku xbwk fon aku bwk novel ja..haha
tahun depan xbleh buat mcm ni ok mira?


tudiaaa buku ka peta 2..haha mari2 kita berholiday...

WAHAI WANITA2 YG CANTIK YG COMELL..

Lelaki yang hebat dia takkan bercinta sebab kecantikkan perempuan tu...

Tapi dia bercinta sebab dia betul betul ingin mengawini perempuan itu...

JEMPUT DTG KE MAJLIS PERKHAWINAN AKU NNTI BUKAN SEKARANG LAH 
INSYAALLAH 8TAHUN AKN DATANG..ahaha amboi gatai aku ni..merancang msa depan (:

ANDA BAGAIMANA? SILA KOMEN ^-^


1 ulasan:

Ayuni Yusop berkata...

Yuni pun kalau nak kata cuti tahun ni, macam tak cuti je. Sebab Yuni tahun depan nak pekse PMR. Takutlah pula.