Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving - Albert Einstein

08 November 2012

lepak disekolah dgn dia terakhir.

Assalammualaikum,

07/11/2012 - semalam.

工 レoV乇 ㄚ◯∪ !


sebelum hntr buku ada perjumpaan ahli rmh sukan..semestinya kesetiaan aku pd rmh "kuning"
tba aku dilantik oleh 'arab' mnjadi 'setiausaha' aduii mlas betul aku nk menulis2 ni tp ada markah dari segi koko..2 yg aku xtolak hmm bleh tahan jugak pnyokong2 aku kbykannya llaki..malu seh!
td hantar buku jgn tnya berat ka x..memang berat tp aku selamba ja cover2 padahal tulang aku nk patah riuk! harap ja lalu dpn dia tp dia xnk tlg pun...kesiannya kt aku kn? last2 msa tggu nk hntr bku dia kata nk tlg tp aku tolak dgn cara yg baik sempat lagi ckp "jual mahal plk!" well geng2 aku memang suka jual mahal dgn mna2 llaki sbb kami ada pndirian sndiri..

lepas rehat dlm kul 11pg beli2 mknan then jln2 dgn dia..lepak dlm kelas dia..then ckgu dpa bg homework SN dia mntk aku buatkn..tp aku xmau aku nk dia buat sndiri tp xpa nnti aku tlg ajar dia mcm mna nk jwb soalan yg ckgu bg 2..xlma 2 dia kata nk balik tp aku ckp xpyh la..meh masuk klas aku ada aziera dgn umy..then dia masuk klas aku dia main 'chess' dgn umy aku dok dkt tmpt aku dgn kemas2 barang..lepas dia abs main dia duk luar kelas aku..aku sembang tepi pintu belakang kelas..syok betul sembang hari ni..aku duk dlm kelas dia kerja gelak tgok dia gelak "kehkehkeh"..tp yg xsyok 2 ada sja kwn2 dia yg mngacau hergh..aku pelik!

biasalah minggu ni last sklh hari ni pun dia last mai sklh thun dpn baru jmpa..sedih plk aku..klau xhari2 nmpk dia lalu dpn rmh dia..tp nnti xdah?well aku gmbira tahap gila yg sejarah dgn kimia aku LULUS yowww..nikmat betul..tp biologi..hmmm mnyedihkan..smpai ckgu ckp 

"shamira dgn nazrul sya xnk mrh sbb sya tau depa usaha tp nk buat mcm mna xdak rezeki..dugaan..klau bleh sya nk peluk sruh bersabar byk2 dugaan..sya cuma takut klau depa ni ptus asa..(':"

DGN ini aku malas nk tukar kelas lain baik aku stay kelas ni aku jnji aku akn belajar betul utk masa dpn aku..best hari ni lepak dgn dia then dia patahkn apolo then dia bagi aku separuh..hahaha alahai dia..well hari ni mlas nk p sklh nk kemas rmh cari duit yg hilang! esok baru p..msa balik 2 aku jaln dgn dia..dia betul2 jln sebelah aku sorang tinggi sorang pendek sikit haha..aku igt nk hntr dia smpai mto tp dia xbg sbb ada ramai llaki so aku hntr smpai tgga blok A parking blok A..ada geng2 yg tgok tp aku buat dekk..dia ckp 

'i love u..."
aku balas balik 'i love u......"

then aku terus pusing utk balik dia trus berjalan..then aku pusing bdn nk tgok dia2 pun tgok aku sekali..masing2 bertentang mata ohhh..lupa nk cerita..kn masa aku lepas dgn dia kt kelas dia..aku sja boring2 cek beg dia..aku terjumpa kertas kajang sekolah tulis "mita aril" dgn higlight oren..aku tgok dia ni nma awek mna xtau..dia senyum kata aku..hahaha..


Call perlukan credit. 
Hand phone perlukan battery. 
Rumah perlukan bumbung. 
Pelajar perlukan guru.
 Semut perlukan gula.
Saya perlukan awak♥


Tiada ulasan: