Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving - Albert Einstein

18 November 2012

ter-SELISIH ter-JUMPA !



HAPPY BEFDAY TO AMIEY NGOK !
HAI ! SELAMAT MALAM SEMUA !

Malam ni aku handfon aku mati kong xdak beteri sja mlass nk cass lagipun dia sibuk xreply pun msj aku ptg td..agak kecewa jgk jd aku lempar handfon aku dkt ats almari mlas aku nk bwak p merata..entah bila nk on aku sndiri pun xtahu..biarlah seketika aku xnk kacau dia..walaupun hati aku nk msj dia sbb rindu sgt ptg td pun nasib terjumpa tnpa rancang mgkin jodoh kowt??
Sejak petang semlm bdn2 aku sakit lahh mybe sbb aku main bdminton smpai lebam kt pergelangan lengan..dgn sakit kepala aduii xtahu nk ckp lahhh seksanya aku menanggung bagai nk mati rasa..
so aku xstduy lgsung 2hari ni harap esok dh sembuh jgn demam sudahhh tertangguh lagi kerja aku..
pg td aku joging dgn mak aku..penatnya jgn tnya lah lepas jonging satu bdn aku bertmbh sakit smpai skrg..memang xlarat nk buat kerja..aku penattt sgt2 ya allah..

ptg td pkul 3ptg umy jemput aku dtg rmh nenek dia ada makan memang full perut aku smpai xlalu nk mkn malam kenyang tahap gaban..kek pnya berlambak2 org kaya baru lah katakan..
so far,aku pergi dgn aziera sekali cuma naik mtor sndiri smpai dekat depan sklh skbm aku terselisih dgn pkwe aku 2...huhuhhu aku kenal sgt cara dia bwk mto,wrna mto,pakaian dia :)

Last2 smpai dkt kolam bm dia kejar aku kami smbg ats moto sweet ohh klau terlanggar sbb dekat memang mampos kami bersama hahaha..pandai imbang xjatuh lahh..smpai dekat tepi jmbt dia up moto 3kali rasanya gagah sgt ahh jatuh nnti aku yg risau susah..aku syg dia sgt ya allah aku xnk apa2 jd dkt dia biarlah dia xsyg aku sekalipun :)

then dia berhenti dkt bawah jmbtan T.P dia tgok aku,aku tgok dia..apa pandang2? ahaha aku tnya dia p mna td? dia ckp sja balik kerja nk meronda sat..ahaha..dia tnya aku mcm2 then masing2 diam..then dia rpat sikit dekat aku tp xrapat sgt dia bisikkk "I LOVE U !!" aku tgok dia dan ckp 
"I LLLLLOOOVVVVEEEE  UUUUUUUUU!!!" sebelum balik dia ckp..
dan masing2 start enjin moto kami bertolak sma2 dia pergi terus aku kona kanan..dan pergi tmpt masing2..bila aku termarah dia,dia suka buat muka serius entah knpa..aku tba2 jd kesian dan serba salahhh...

then lepas mkn semua dlm pkul berapa hujan then aku balik lewatt saja lepak dgn umy..then aku tgok air hujan...dan berfikir....................


(1)
Aku datang kepadamu
Aku datang mencarimu
Tapi kau pergi dariku
Bagai bayu di jari jari ku

Aku datang dengan rindu
Aku datang dengan pilu
Tapi kau terus membisu
Bagai bintang dingin menjauh

(2)

Ke manakah perginya kasih kita
Ke manakah hilangnya erti setia
Berlari ku mengejar
Namun cahayanya makin pudar

Ke manakah harusku bawa cinta
Ke manakah harus ku cari syurga
Andai bukan kepadamu
Ke mana lagi harus ku tuju

THE MEANING FOR ME ;

(1)  aku dtg cari dia dgn harapan dia ada utk aku.aku cari dia dgn sebuah rindu .
tp dia? diam dan mmbisu ?

(2)  mna pergi kasih kita? mna hilang erti setia? aku tetap mengejar dia tp semakin lama semakin pudar !
aku nk bawa cinta ini ke mna lg? klau bkn dia aku nk  tju di mna lg?


Be careful who you give your heart to. Because when you give your heart to someone, you also give the person the power to hurt you.

Tiada ulasan: