Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving - Albert Einstein

26 November 2012

SHE 'distance' HE


Assalammualaikum..

TODAY,ohh bagun pagi baru aku tahu aku berada di taiping-kemunting..di rumah sepupu llaki aku dgn sepupu perempuan..dan bersama pksu kecik ku..mereka sgt teruja bermain game dan mngajak aku tidur dirmhnya ibarat mcm aku ni 'kakak' depa..but aku memang suka bdk2..pg tadi aku rsa mcm sakit sgt dekat belakang badan..aku sruh adk aku tgok..dia ckp ada kesan lebam dgn urut2 hijau..mak aiihh teruk jugak aku terjatuh semlm? luka dgn lengan pun belum ok lagi..pedihh oii..xpa da hikmah mgkin :')

SEPENUHNYA,aku amat merindui dia di sana Tebuk..rindu memang rindu..aku rindu rumah,adk,bilik,dia,moto..ahhh semuanya..tp antara kami mempunyai JARAK yg tercipta oleh kami sendiri..dia dgn kerja dia lah aku dgn hidup aku utk SPM..tahun depan bulan 1 dh mula tuisyen fokus hendaklah diberi sepenuhnya..mohon jgn tension! last sekolah lepas 2 pergi smbung belajar yg pasti bukn dlm negeri Perak..lagi bertambah jarak aku ruang dan waktu..

KAHWIN? ya allah aku xthu kenapa topik ini aku perlu rungkaikan..sungguh pelik bukan..ya pelik tapi benar sebenarnya..semalm keluar mkn2 dgn 2family mak ngah dgn mak..sembang pasal 'MASA DEPAN' ohhh mak suruh khwin dgn doktor nnti..yg angah sruh khwin awal..mak2,akk xnk khwin dgn mna2 llaki kecuali shahril bleh x?akk dh mula sygkn dia,setiap kali akk perlukan pertolongan dia ada mak depan mata akk?dia baik,dia jga akk,dia sygkn akk,bleh eh  mak akk nk hidup dgn dia..?kami setiap kali jumpa memang berbual2 kosong tp bukankah itu kebahagiaan?

"Ya Allah izinkanlah dia mnjadi jodoh aku di dunia dan akhirat,Amin"

AKAN DATANG !

Tiada ulasan: