Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving - Albert Einstein

18 Oktober 2012

hanya kenanagan.


Assalammualaikum,

Hari ni aku xprgi sklh sbb hmmm aku demam lg pun aku baru ok aku xnk ckp..

"ya allah mengapa aku diuji seberat ini buat kali pertama semangat aku hilang entah ke mna? berilah aku kekuatan utk menjalani sisa-sisa hidup aku ni..aku kehilangan org yg aku syg..tp aku redha..."

Hari ni sebenarnya aku ada final exam biologi tp dlm keadaan aku mcm skrg tdk mngizinkan aku prgi ke sklh..buat apa klau aku jwb exam sedangkan aku xbleh fokus sepenuhnya? baik aku take time to rest lgpun fikiran aku tgh kusut! dlm otak aku ni pening gila2 dh..mlm td aku dh stduy biologi smpai 2pg tp last2 aku rsa xsihat aku nk xpergi aku rsa belum ready lg..

terima kasih mak sbb pksa akk p klinik td klau ikutkn akk nk rehat dkt rmh ja tp dh mak sruh pergi jgk akk ikut ja..mak? akk rindu mak,akk rindu belaian mak..terima kasih mak! akk syg mak!

shahril? akhirnya kita berpisah jgk kn? aku xmngerti luka di hati aku ni..biarpun aku kesunyian biarkn lah aku akn terus mncari keredhaan allah cuma buat msa skrg aku xmmpu nk hadapi dgn bnda ni semua lg..salah satu sbb jgk aku xnk pergi ke sklh..mgkin bg org lain mslh kecik ja? tp bkn mreka yg menanggung aku yg tanggung sndri sorang2..dgn mata aku bengkak memang sakit! aku xnk org nmpk mata aku last2 depa salahkn hg..biarlah aku bersndrian dlu..esok insyaALLAH aku peergi slkh..aku xtau nk hadapi mcm mna tp aku kna lalui jgk trlalu byk kenangan antara kita..

aku doakn semoga hg brjumpa dgn org yg lebuh baik drpd aku..tp bkn aku? aku nk hg tau

"doa,cinta,rindu,sayang tetap utk hg walaupun dlm diam biar aku smpaikn kpd allah"

selepas ni apa aku buat? hmm xkn nk cari pkwe baru kn..xlah aku xtrfikir pun nmpknya aku kena study smpai bila2..how about married? hmm xtau lah aku mlas nk cari aku xnk terluka lagi.STDUYYYY!! ok lah aku nk tido smabung rest.

SELAMAT TINGGAL CINTA.

*mcm ni lah keadaan aku skrg..kesian kan ? )':

Tiada ulasan: