Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving - Albert Einstein

23 Oktober 2012

11month together.



Assalammualaikum?

eh, eh there's nothin' else i can say..hari ni aku exam kimia Alhamdulillah soalan boleh lah tahan aku ulangkaji pun last minut tp tahun depan aku xbleh mcm ni lagi..rehat td bf aku mai sembang dia xbyk ckp klau depan kwn2 kami..then lepas jwb kimia kul 02.20ptg aku kena tggu sbb ada hal so aku termenung tgok taman bunga dkt dpn koperasi mata aku tenang ja..aku rindukn dia kowt? Masa balik td aku jln depan rmh dia xnmpk moto ex5 mybe dkt kdai mkn/kdai mak dia..tp xdak pun mna dia pergi?

Aku dh xdak jwpn bg soalan hati aku biarlah nnti baik sendiri..msa aku nk bukak pagar aku trdgr bunyi moto yg aku kenal aku pusing belakang ‘eh pkwe aku 2!!’ tgok2 dia singgah dpn rmh aku kami sembang lama2 smpai hujan turun tp aku masih kehujanan..hari ni kami bercinta ‘11bulan’ happy 2 jgn ckp lah bulan depan ‘setahun!!’ so aku nk buat special utk dia..sekali sekala,td xku duga dia smbg dgn aku psal ‘mati’ aku rsa nk menangis dpn dia tp aku tahan aku tahu aku kuat lg..dia ckp dia still race ‘aku dh suruh berhenti tp dia susah nk berhenti’ aku ckp lagi klau jd apa2 dkt dia2 nk tgok ka aku menangis tiap2 hari? Dia xnk! Sebenarnya dia terlepas ckp dpn aku..tp biarlah aku akn cuba halang dia utk kebaikan.. dia ckp dia syg aku dia xnk org lain klau cun tara mna pun nnti masuk kubuq jugak..aku senggih aku kacau moto dia hahaha aku betulkn tudung dkt cermin mto dia2 ckp ‘dh comel la’ aku buat isyarat ‘diam’ hahaha dpn aku tgok cermin dkt no.plat belakang ada cermin aku betul lg tdung..dia tgok dia gelak herg lepas 2 kutuk aku apa lah usik aku dgn awek2..

bincang psal msa depan..aku pujuk dia ‘raya haji ni aku nk dia teman aku beraya! Tuntut sbb xraya dgn aku wktu hari raya..dia dh jnji..byk saudara2 org2 yg kenal dia Cuma aku ja yg blur xkenal..then dia ajaq mai duk sebelah dia aku duk xrapat mna msih muat lagi sorang duk tgh2..hmm dia mmang mcm 2 xbleh berenggang jauh sikit..esok petang adk aku balik dri hostel! Yes! Aku rindu dia! Ok nnti aku smabung entry lepas raya haji aku nk snap byk2 gmbr dgn dia nnti..bye! take care! Salam syg!

Now playing;yakinlah aku menjemputmu.

Tiada ulasan: