Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving - Albert Einstein

13 Jun 2012

what i should do?


Dear Blog,


Kini aku bangkit
Membuktikan yang ku tak sakit
Dengan segala perit yang kau berikan
Kini aku pantas berjalan
Bergerak ke hadapan
Dan akan ku buktikan
Siapa diriku yang sebenar

Kosong...kosong...

Hari ni aku betul2 sibuk dgn sklh..argghhh..penat seh pergi pukul 7pg balik pukul 4ptg..
esok pun sibuk jgk!  dgn kem then jumaat nk pergi dh..td cek khemah ok ka x..
satu khemah 4org..acona nk buat 2..muat ka..aku cop! nk tido dkt tgh2..aku takut nnti!!
tba2 mak aku balik keja smlm ckp mak ngah aku ajak p Shah Alam,ICITY..
aku xmau ikut aku nk p kem 2,dh lama aku tggu nk pergi baru skrg dpt,yeay!!
RELATIONSHIP,,kami aku malas nk bgg komen apa2..kosong~~ kosong~~aku nk
merajuk aku xmau blas msj spa2..biar dia cari aku plk..selama ni aaku ja yg trhegeh2 padahal dia..buat dek ja..tp aku selalu tggu msj dia ataupun pggilan dia..tp xdakk pun..
anyway aku dh xda abg agkat..td syokkk ohh usha adk agkt aku form 2 llaki..dia snyum..
xabs2 kakak2..ahahah..aku senyum ja..then lambai tgn wktu dia balik!!
nk bg dia jeles lah dgn adk agkt aku sorang 2..gerenti jln punya!!

ORANG CAKAP,,selagi kita masih dimata dia,dia harus hargai kita sblum kita pergi..memang kita xdaa niat utk pergi tp apa yg pasti setiap pertemuan ada perpisahan..
tp stiap perpisahan itu belum tntu mnjanjikn prtemuan itu semula (':
spa yg nak perpisahan kn?? Aku sure semua xnk brpisah dgn org yg dia betul2 syg..
bila dh sayang sekali igt senang ka nk lupakan..hello!! otak kita bukan mcm memori fone skjp masuk skjp keluar..klau mcm itu baik xpayah ada perasaan kn?! Kita nk syg dia skjap ja! tp nk lupakn dia masyaALLAH..bertahun2 ambik masa itu kembali..

DIA,,pun dh byk berubah..aku cuba utk brfikiran positif tp rasa mcm susah sgt! aku ja yg trlebih over sedangkn dia watlek  ja..awk xtakut kehilangan saya ?
itulah masalah llaki "bila perempuan 2 dh betul2 sygkn dia,dia buat dek!"
"bila perempuan 2 jga diari,dia ckp jgn ambik kisah sgt!"
"bila perempuan buat dek,llaki kata dh xsyg!"
"bila perempuan mntk clash,dia ckp semua perempuan sma ja!!"

LELAKI,,klau nk perempuan yg anda syg 2 fhmkn situasi awk,adk kena dlu fhm hati perempuan yg awk sygkn 2..bila lg korang nk sedar?? smpai kami pergi baru korang nk sedar?? ohhh please..kami kaum perempuan belum dpt lg jnji akn ada peluang yg kedua.
so fikir2kn lah,,wahai kaum llaki (': andaa mampu mngubahnya~~

#akan tiba suatu saat nanti awak akan merindui saya dan saya telah pun melupakan awak :)

Tiada ulasan: