Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving - Albert Einstein

11 Jun 2012

New life (:


Dear Blog,

Hari ni penat sikit sbb tekak aku sakit disbbkn oleh latihan kuaoir..sakit gila!! mcm ada bela trhiris dlm tekak ni..bila nk hilang xtaulah..tp aku kena bykkan minum air klau xmemang sakit kowt..apa bleh buat prsembahan 23/06/2012 ni..alamak!! 15/06/2012 ni plk kem PPD KERIAN..utk semua ahli jawatankuasa PBSM..mgkin aku xdak 3hari utk update blog ni..tp insya-Allah klau ada msa free aku akn update..kdg2 biasa lah xsempat byk lg bnda dok tangguh2..makin hari makin byk..yg dia ni pun lgi satu bila sibuk aku pun dia sudah lupa..aku diabaikn ): xpa..suatu hari klau saat dia prlukn aku aku xdak msa wktu 2..baru dia tau mcm mna sakit hati aku ni bila diabaikn..huh!! xnk lah ckp psal dia pjg2 sakit hati ja..

Tadi ramai gila yg tegur "mirra lain lah hg hari ni" ada yg ckp "mirra,comell" ahaha..biasa lah..semua pakat tgok aku..mklumlah pngawas baru tp blum disahkn lg..wartikah xdpt2 lg..ayoyo..result exam jgn tnya..sbb akn mmbuatkn aku berasa frust,.,!! aaargggrhhh aku ni senang,aku mlas nk tension,so biarkn ja..tp usaha 2 tetap kena jalan jgk..xkn nk buat relex kowt..SPM tahun depan larat nk bela..cuti nnti nk tuisyen,then balik tuisyen nk p krja cari duit..ahaha..modifid moto sikit kasi cun lah!! cun xcun jnji puas!! aku ni rajin pulak masuk segmen dgn giveaway ni..ahaha..try ja..nasib lah memang ka kalah..klau ada rezeki adalah kn? kbaii.

# Jgn meminta maaf jika terus mengulangi kesalahan yg sama. 
Kesempatan tdk dtg 2kali & kepercayaan tdk dibangun berulang kali (':

Tiada ulasan: