Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving - Albert Einstein

17 Oktober 2011

soalan yg perlu aku jwb..



________________________________________________________________
KONFLIK UNTUK MEMILIH TEMAN HIDUP YANG TERBAIK DI ANTARA YG TERBAIK..


my answer...







ok..bg ny jwpn aku..aku brckp brdasarkn hati dan perasaan..trpulang nk terima atau pun x..bg aku..teman hidup memang penting dlm khidupan..jd kita kena cari yg  betul2 ikhlas dgn kita..terima dy seadanya..klau dy yg terbaik hdp kita hargai dy..sygi dy sejujurnya..memang susah nk cari..tp klau bg kita dy yg trbaik..itulah yg trbaik..! 


apabila kita telah brjumpa dgn seseorg yg kita rsa dy terbaik dlm hdp kita jgnlah kita mncari lg, yg lebih baik dari tu..kita patut hrgai org yg berada dihdapan kita sebaik2baiknya..jgn kita menoleh ke belakang lg..kerana apa yg telah berlaku tetap dh berlaku..semoga yg berlalu tdk akn brulang lg..ingatlah..apa pun setiap manusia yg allah cipta 2..ada jodoh masing2..





>>sorry aku xdpt nk jwb soalan ny dkt sklh..bkn aku xnk jwb..aku nk sgt2..tp org yg trbaik 2 di hadapan aku..aku xkuat..! so aku jwb dlm blog SHJ!! aku baca smbil menangis tajuk 2..tiba2 ja dpt..kebetulan!<<





dy lah yg terbaik dlm hidup aku..

Tiada ulasan: