Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving - Albert Einstein

22 Oktober 2011

kenapa ?




dy ckp..love is on the way.... maybe there some obstacles... hope the love will arrived and safe..♥



sampai hati dy kan..dy buang semua gambar aku dlm wall dy..bayangkn..dy betul on9 fb time aku off line?dy igt aku bodoh sgt ka..? smpai aku xperasan..klau hg rsa mcm 2..hg silap byk tentang hidup aku..means hg xkenal aku mcm mna? bukan nk tuduh tp aku tgok friend list dy dari 51 naik smpai 56..waktu bila dy online..dy tipu aku..! aku dh check semua..for what klau hg nk main sorok2 on9? baik hg remove atau block aku..? untuk apa hg msj aku wktu nk exam pmr? sedangkn sekarang hg xcall or mcj..llaki jenis apa hg ny? ckp la? aku tahu hg pandai..aku tahu hg bleh dpt prempuan yg lebih lawa or pandai mcm hg..tp hg kena tau ada perasaan..aku manusia..! apa salahnya klau hg terus terang jujur dgn aku..jujur dgn hbungan kita?
payah sgt ka? aku xmintak duit hg..aku just mntk kejujuran yg berikn,,tp semua 2 dh xda mkna n=bg aku..

Tiada ulasan: