Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving - Albert Einstein

14 Oktober 2011

satu hati shja!


  aku xtau mcm mna nk ckp jujur dgn llaki di luar sna 2..aku dh xda cinta..fhm x? carilah org lain..klau setakat nk couple suka2 lupakn ja la..coz aku xbrminat lgsung..aku dh xdak perasaan..cinta 2 dh hilang..rimas aku! aku jd tomboi sat g..baru tau..

bila seseorg yg kita syg 2 dh tinggalkn kita..baru kita tau spa dy pd kita..
tp mgkin saat kita sedar 2..semua sudah trlmbt buat kita..
dy dh pergi utk meneruskn hdp tnpa cinta..
tp kita di sini hnya dpt byangan masa lalu dy..
alangkah baiknya klau kita tau dy ja yg trbaik utk kita..?
dy setia menunggu kita dulu..
tp kita buat xtau..xpndai nk hrgai..
aku tahu aku xmgkin dpt dy kmbali..
oleh itu, SELAMAT TINGGAL DUNIA CINTA..!!

aku xmmpu utk mncintai org lain pda wktu skrg..hati aku xda cinta..aku nk belajar betul2..yg prgi tetap akn pergi..so aku biarkn dy pergi..utk yg trakhir..insan yg brnama "SHAMIRA FARINA" xkn wujud dlm hdp dy lg..jodoh di tgn tuhan..andai dy bkn utkku..aku rela dy prgi..~~~
pergilah!!! demi mncapai cita2 mu..maafkn aku..
aku xbisa pilih dy wktu dulu..aku xmntk semua ny jd..apakn daya aku..?
keadaan yg memaksa..

Tiada ulasan: