Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving - Albert Einstein

19 Oktober 2011

dy oh dear!


sekarang aku tgh nk mgkhatamkn novel ny.."HARGA SEBUAH CINTA"..
ada beberapa org llaki yg nakal mngusik aku..blh dy org tnya.."weh berapa harga cinta hg..aku nk beli." seseungguhnya cinta aku trlalu tggi nilainya..dan trlalu mahal utk dijual..hnya org trtntu shja mampu utk memilikinya.
s...... sebaris nma itu tdk prnah luput dri igtku..knpa? knpa shingga ke detik ny aku tdk mmpu mmbuang nmanya dri hatiku? knpa disaat hati ingin melupakn,rindu pula makin kuat datang mndtg..smpai bila aku harus jd begini sdang dy sndiri pstinya melupakn diriku? dy jga pstinya tdk mginginkn aku! jika cinta dihatinya sekuat cinta yg wujud di hatiku ,pstinya dy sudah lama mncari aku..

bleh ka aku ckp "weh 2 aku pnya erk!" sdgkn sebenarnya aku tdk prnh memilikinya?
blehkh aku mngaku dy miliku sdg dy sndiri tdk prnh menganggapnya begitu? 
Ah! semua 2 hnyalh satu kenangan yg mnyakitkn utk di kenang..
mengingatinya hatiku bagai brpecah mnjdi serpihan kecil dan serpihan 2 tdk mgkin mmpu dicantum kmbali..semua yg indah2 itu telah brtebangan prgi..sgala impian yg kubina telah dimusnahkn dgn kejam! brkubur tnpa nisan.....


sejak hari2 ny aku dpt merasakn ada someone yg nk masuk dlm hatiku..
aku xtau spa..? tp dy sdang mncuba k0wt? aku plk??! entah aku bnci rsa mcm ny..first dy ckp "hai! sihat ke hari ny?" 0oi..! sihat..
then tba2 dy nk duduk tepi aku.."tepi2 aku nk duk sebelah kwn aku =)"
mcm2 dy sembang dgn aku.."cntik jam! tgok bleh? =)"
kita tukar aku nk pjm?
aku malu sgt3..sbb kwn aku usik..aii romantiknya dy!! (aku dgn dy)
alamak..! apa hg pa ny kami kawan? =/
aku tgok dy..dy sengih!! apa la mamat ny malu aku di buatnya~~~
balik td dy bg aku cincin! ya allah apa ny? knpa dy bg aku? apa mksud dy?! =(


byk aku tnya dy..knpa hg bg dkt aku? dy ckp aku xtau nk bg dkt spa?
ambik..tp bkn dy yg sarungkn erk..haram! aku ambik..cantik.. =)
awak,terima kasih..! then dy ckp..hg suka baca novel..aku ckp suka  sgt2..
esok aku bg hg cerpen..ala knpa bg dkt aku..dy trsenyum!


tau x..msa dy nk pulangkn jam aku..trgetar2 tgn dy..aku tg0k..serius! aku nmpak..dari mata dy..ya allah tolong la jdkn dy hnya seorg shbt aku!
sbb aku xda cinta utk dy lg..aku ajk dy sembang smbil jln..dy tgok aku ja sepanjang aku jln 2..esok bg 6ber fon erk? sempat lg nk ngorat aku..


KWN2 AKU BAGI PENDAPAT..!
Mira..! aku tgok dy mcm dh suka dkt hg? klau hg dgn dy aku suka sgt..dy pndai dh 2 baik plk..ala terima ja lah?! ke hg dgn dy dh couple? ! 


JWPN AKU..!
ya ka..? aku xda cinta la weh..friendship better then love..!
aku bab ny yg mlas..jgnlh dy mntk couple..abs aku..xtau nk ckp apa? anyway aku respect sgt dy..dy memang baik..dy xpernah ambik kesempatan..sporting..! ketika org lain menolak aku,dy dtg mnyapa hati aku..dan mgantikn tmpt seseorg..adakh allah mngirimnya utk aku?

Tiada ulasan: